• ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام چهار ردیف شغلی در طراحی سایت دارکوب

استخدام چهار ردیف شغلی در طراحی سایت دارکوب

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام طراحی وبسایت دارکوب

دارکوب از بابت تکمیل کادر فنی دپارتمان طراحی سایت خود نیاز به استخدام برنامه نویس PHP، بک لینک ساز برای عملیات سئو، تولید کننده محتوا و منشی فقط به صورت حضوری دارد. دفتر مجموعه دارکوب واقع در محله سعادت آباد تهران می باشد و یکی از المان های مهم جذب نیرو نزدیکی مهم سکونت همکاران به دفتر این مجموعه می باشد. این مجموعه 14 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی دارد و تا کنون در حدود 2500 وب سایت طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است و تمایل به همکاری به افراد با انگیزه، پرتلاش و مجرب در این زمینه دارد. این مجموعه دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های این مجموعه مراجعه نمایید:

  • http://sitedar.com
  • http://sitedesign.joomir.com
  • http://joomir.com

شرایط استخدامی هر یک از ردیف های شغلی

1- برنامه نویس PHP

آشنایی و تسلط کامل کار با PHP، jQuery ، Bootstrap مد نظر می باشد. همچنین با توجه به اینکه دارکوب پروژه های خود را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت و پرستا شاپ پیاده سازی می نماید آشنایی و تخصص در زمینه برنامه نویسی و توسعه و همچنین پلاگین نویسی هر یک از این سیستم های مدیریت محتوا اولویت تلقی می گردد. در این آگهی استخدام، همکاری به صورت حضوری مد نظر می باشد. لطفا حتما در رزومه ارسالی خود حقوق درخواستی و منطقه محل سکونت خود را ذکر نمایید.

2- تولید کننده محتوا

دارکوب به جهت تولید محتوا برای وب سایت خود نیاز به تولید کننده محتوا و مسلط به طراحی وب سایت دارد که وظیفه اصلی ایشان تولید محتوا در زمینه طراحی وب سایت می باشد و همچنین ایشان می بایست از فن نگارش خوبی برخوردار باشند. تولید کننده محتوا همچنین می بایست مسلط به اصطلاحات و لغات طراحی سایت باشد و قدر به ترجمه مطالب طراحی وب از انگلیسی به فارسی و از فارسی به انگلیسی باشد. در این آگهی استخدام، همکاری به صورت حضوری مد نظر می باشد. لطفا حتما در رزومه ارسالی خود حقوق درخواستی و منطقه محل سکونت خود را ذکر نمایید.

3- بک لینک سازی

دارکوب از بابت انجام پروژه های سئو و بهینه سازی خود نیاز به اپراتور بک لینک ساز دارد. در این آگهی استخدام، همکاری به صورت حضوری مد نظر می باشد. لطفا حتما در رزومه ارسالی خود حقوق درخواستی و منطقه محل سکونت خود را ذکر نمایید.

4- منشی

منطقه محل سکونت منشی می بایست حتما نزدیک به سعادت آباد، چهار راه سرو باشد و شرح وظایف ایشان پاسخ گویی تلفنی، پذیرایی از میهمان و انجام امور اپراتوری کامپیوتری نظیر تولید محتوا، بک لینک سازی می باشد. آشنایی به زبان انگلیسی و طراحی وب مزیت محسوب می گردد.

ایمیل جهت ارسال رزومه: info@joomir.com

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=631403
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد