۶ سال پیش

استخدام کادر فنی و اداری در شرکت آونگ
No Image

استخدام کادر فنی و اداری در شرکت آونگ

تهران
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام چند ردیف شغلی در شرکت آونگ

شرکت آونگ جهت تکمیل کادر فنی و اداری خود در تهران ، با شرایط ذیل استخدام می نماید.

ردیف عنوان شغلی جنسیت تحصیلات شرایط احراز کد شغلی
1 مدیر برند آقا و خانم بازاریابی / MBA توانایی تعامل سازنده با واحدهای گوناگون جهت اطمینان از تحقق اهداف بازرگانی برند
توانایی در ایجاد بین کلیه جنبه های زنجیره تامین با نام تجاری شرکت و مدیریت کلیه وجوه برند از طریق زنجیره تامین
دارای نقش کلیدی در خرید و سفارش محصولات برند
توانایی تجزیه و تحلیل مستمر محیط رقابتی و روند مصرف کنندگان
توانایی تعامل و درک دیدگاه های مشتری و ایجاد طرح جامع استراتژیک
توانایی رهبری در قیمت گذاری، ترویج محصولات از طریق کانال های
مدیریت سبد کالا، ایجاد و توسعه استراتزی های برند به طور آکادمیکی و عملیاتی
توانایی ایجاد و گسترش استراتژی های تبلیغاتی برای محصولات موجود و جدید
تعامل مناسب با تیم فروش و درک اهداف تجاری و توانایی کار تیمی در راستای هم افزایی سازمانی
دارای ارتباطات مناسب با افراد و بازار محصولات IT
تسلط به زیان انگلیسی
دارای حداقل 5 سال سابقه کار مدیریت محصول و برند در بازار IT   کشور ( شناخت تجهیزات شبکه از اولویت برخوردار است)
دارای مهارت تحلیل، برنامه ریزی کسب و کار و پیش بینی فروش
سن : 25 الی 40
HR6/1
2 کارشناس فروش محصولات شبکه آقا و خانم بازاریابی / MBA  / مرتبط دانش و تسلط بر فرآیند فروش محصولات شبکه
شناخت کامل کانال های فروش تجاری و تکنیک های فروش محصولات شبکه
دارای شناخت و دانش محصول در خصوص محصولات شبکه و ارائه گزارشات مرتبط
حداقل 3 سال سابقه کارشناس فروش شرکتی -  به صورت تخصصی در بازار شبکه اکتیو
آشنایی کامل با تجهیزات شبکه اکتیو SOHO و داشتن دانش فنی مورد نیاز کارشناس فروش
آشنایی کامل با بازار و چنل فروش تجهیزات شبکه اکتیو
داشتن ارتباطات مؤثر و منتهی به فروش با فعالان بازار شبکه
آشنایی به زبان انگلیسی در حد Intermediate ( مکالمه و مکاتبه )
گذراندن دوره های تخصصی شبکه مانند CCNA
ارتباط مؤثر با بازار شبکه ( جمع آوری اطلاعات ، وضعیت رقبا ، ارتباط قوی با مشتریان و ... )
توانایی امور فروش ( پاسخگویی تماس ها ، ثبت سفارشات ، صدور فاکتور ، پیگیری تحویل و ارسال و ...)
سن : 25 الی 35
Hr6/2
3 کارشناس فروش تجاری B2B  محصولات شبکه سازمانی و آنلاین آقا و خانم بازاریابی / MBA  / مرتبط دانش و تسلط بر فرآیند فروش محصولات شبکه
شناخت کامل کانال های فروش تجاری محصولات شبکه
دارای شناخت و دانش محصول در خصوص محصولات شبکه
حداقل 5 سال سابقه کارشناس فروش تخصصی تجهیزات شبکه اکتیو به مشتریان سازمانی و آنلاین
مسلط به قوانین فروش های سازمانی و آنلاین اعم از قرارداد ها مناقصات و استعلام ها ، مسائل حقوقی و مالیاتی
مسلط به تنظیم و تهیه کلیه مکتوبات مورد نیاز فروش های B2B (پیش فاکتور ،مستندات فنی ، قرارداد ها ، مناقصات و ...)
مسلط به فنون مذاکرات فنی و تجاری مؤثر در فروش های B2B
مسلط به تجهیزات شبکه اکتیو و داشتن دانش فنی مورد نیاز برای ارائه راهکارهای فروش
داشتن ارتباطات موثر با مراکز مخابراتی ، اپراتور ها ، ISP ها ، PAP ها و کلیه ارائه دهنگان پهنای باند
داشتن ارتباطات مؤثر با ادارات ، و سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی موجود در بازار هدف تجهیزات شبکه
داشتن ارتباطات مؤثر و منتهی به فروش با سایت های معتبر اینترنتی فروش آنلاین
تواناتی تعریف ، طراحی و اجرای پروژه فروش بر اساس نیاز های شرکت و ایجاد ارتباط منتهی به قرارداد با مشتریان B2B
توانایی طراحی و اجرای پروموشن های دوره ای و خاص در فروش های آنلاین
داشتن ارتباطات فعال و تخصصی در سوشیال مدیا و سایت ها و کانال های اطلاع رسانی مجازی
زبان انگلیسی در حد Advanced ( مکالمه و مکاتبه )
سن : 25 الی 40
Hr6/3
4 کمک انباردار آقا دیپلم آشنا به امور انبارداری قطعات رایانه شبکه
دارای توان بدنی مناسب برای انجام امور انبارداری
بسیار دقیق، چابک، پرتلاش و با انگیزه
محل کار : محدوده باقرآباد - بهشت زهرا
سن :22 الی 26
تلفن هماهنگی جهت مصاحبه  : 88500805   داخلی 444 – 445
HR6/4
5 انباردار آقا دیپلم آشنا به امور انبارداری قطعات رایانه در دفتر مرکزی
دارای توان بدنی مناسب برای انجام امور انبارداری
بسیار دقیق، چابک، پرتلاش و با انگیزه
سن :22 الی 26
وضعیت تاهل : مجرد
تلفن هماهنگی جهت مصاحبه  : 88500805   داخلی 444 – 445
HR6/5
6 مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش آقا و خانم کامپیوتر / صنایع / بازرگانی تسلط بر کلیه فرآیندهای خدمات پس از فروش
توانایی شناخت مشکلات خدمات پس از فروش و ارائه راه کارهای مناسب جهت توسعه کیفیت خدمات
ارزیابی و کنترل کلیه دفاتر خدمات پس از فروش در کشور
ارزیابی رضایت مشتری پرسنل و خدمات پس از فروش و ارائه راه حل برای افزایش رضایت
توانایی ارائه دستورالعمل های فنی برای کالاها و ارزیابی های مربوطه
سازماندهی و مدیریت پس از فروش بخش
توانایی تعیین اهداف عملیاتی میان مدت و برنامه سالانه با توجه به استراتژی شرکت
نظارت بر گزارش هزینه ماهانه و مدیریت گزارشات ماهانه خدماتی
مدیریت و سازماندهی فروشگاه قطعات کامپیوتری
پشتیبانی از مشتری و ارائه استانداردهای خدمات پس از فروش با توجه به اهداف گارانتی گروه و توانایی حل مشکلات مشتری
دارای دانش فنی در خصوص اجزا و قطعات کامپیوتر و روابط عمومی عالی
حداقل 3 سال تجربه مدیریتی در خدمات پس از فروش
آشنایی به زبان انگلیسی
سن : 25 الی 35
Hr6/6
7 کارشناس محصول آقا و خانم MBA  / بازاریابی / کامپیوتر توانایی تهیه کیت محصول با رویکرد بازاریابی و تکنیکال(بازاریابی و مشاوره، محتویات، موقعیت محصول، ارتقاء استراتژی، نقشه راه، مقایسه محصولات، آموزش محصول و دیگر جزئیات فنی و بازاریابی برای تیم فروش و بازاریابی برای فعال کردن آنها در فروش و ترویج محصول )
درک فنی مناسب از فن آوری های دیجیتال و تلفن همراه ، ابزار، مهارت های کامپیوتری عمومی، دانش از اصول توسعه محصول و بازاریابی
بررسی داده های محصول و تحلیل رقبا و بازار
طراحی پروژه های تحقیقاتی بازار برای ارزیابی نگرش مشتری به محدوده محصول فعلی و معرفی محصولات جدید
توانایی توسعه طرح های بازاریابی سالانه و کنترل تبلیغات و کمک در تدوین و اجرای برنامه های بازاریابی سالانه محصول
تعیین بازار مورد نیاز برای محصولات فعلی و آینده با انجام تحقیقات بازار و تعامل با مشتریان
نظارت بر رقبا و ارائه برنامه های توسعه ای محصول در زمان واقعی
ارتباطات بسیار موثر، مهارت های ارائه عالی، خلاقیت، حل مسائل پیچیده
حداقل 3 ساله تجربه مرتبط  ترجیحا در بازار IT    و  موبایل
تسلط به زبان انگلیسی
سن : 25 الی 35
Hr6/7
8 منشی اداری و منابع انسانی خانم منابع انسانی، اداری، صنایع شناخت کامل قانون کار و انجام کلیه اموراداری/ تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی
توانایی کار با اکسل و ورد جهت ایجاد گزارش های مختلف مدیریتی برای مدیر منابع انسانی
توانیی تهیه لایحه دفاع و حضور در جلسات حل اختلاف
محاسبه،کنترل و انجام کلیه امور مربوط به کارکردهای روزانه و ماهانه و امور پرسنلی
بایگانی،و طبقه بندی اسناد اداری
پیگیری کامل امور اداری، خدمات و پشتیبانی
پاسخ به کلیه تلفن های اداری، مالی و تنظیم جلسات مدیران واحد
توانایی نامه نگاری اداری درون و برون سازمانی و کلیه صورتجلسات
شناخت نرم افزار های محاسبه و کنترل کارکرد علم و صنعت ( وین کارت و وب کارت ) و یا نرم افزارهای مشابه
دارای دیسیپلین سازمانی و روابط عمومی بسیار عالی
منضبط و دارای توانایی مدیریت زمان/ تعارضات سازمانی و بدون حاشیه
دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط به منشی گری و امور اداری و توانایی یادگیری بسیار عالی
سن : 25 الی 35
Hr6/8

متقاضیان می توانند رزومه خود را با درج کد شغلی در موضوع ایمیل به آدرس زیر ارسال نمایند:
درج کد شغلی و منبع آگهی ( سایت، کانال و ... ) در موضوع ایمیل برای بررسی رزومه های ارسالی الزامیست:

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=839694
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه