۷ سال پیش

استخدام کارشناس فروش و منشی در شرکت دیبا
No Image

استخدام کارشناس فروش و منشی در شرکت دیبا

خوزستان
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت دیبا در اهواز

شرکت دیبا در نظر دارد جهت تکمیل کادر فروش شرکت در اهواز به تعداد محدودی کارشناس فروش فنی و منشی نیاز دارد.

متقاضیان عزیز میتوانند درخواست و رزومه خود را ایمیل کرده یا به صورت حضوری به نمایشگاه شرکت واقع در اتوبان گلستان بعد از 5طبقه بازراچه گلستان جنب مسجد ولیعصر مراجعه فرمایند.

شماره تماس: 06133214488

ارسال رزومه به ایمیل: dibaco.1381@gmail.com

درباره شرکت

شرکت دیبا مفتخر است در چندسال گذشته با تلاش بی وقفه متخصصین کارآمد خود با نام تجاری شرکت دیبا توانسته درجهت بکارگیری بهینه از پروفیل های آلومینیوم و طرح های نوین در اجرای پوسته خارجی و نماهای ساختمان های مسکونی تجاری تفریحی صنعتی بیمارستانی آموزش و دانشگاهی و ... گامی نو و موثر بردارد و با تحقیقات گسترده توانسته است است به موفقیت هایی ارزشمند در این صنعت دست یابد. چنانچه امروز با بهینه ترین و جدیدترین نوآوری های صنعت ساختمان و سازه های سبک در دنیا آماده ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و می توان با اطمینان گفت در زمینه انواع در و پنجره آلومینیومی و نماهای شیشه ای یکی از برترین تکنولوژی های روز اروپا را در اختیاردارد که با ماشین آلات تمام اتوماتیک CNC ساخته می شوند.

آدرس سایت: www.dibawin.ir

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=647447
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد