۹ سال پیش

استخدام ۲۰ هزار نفر در سال ۹۴
No Image

استخدام ۲۰ هزار نفر در سال ۹۴

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام ۲۰ هزار نفر در سال ۹۴

محمد باقر نوبخت در حاشیه‌ی جلسه امروز هیات دولت با اشاره به تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کسانی که مراحل استخدامی‌شان را انجام داده بودند و بیش از ۲۰ هزار نفر می‌باشد برای سال آینده اعتبارات لازم در نظرگرفته شده است و استانداران می‌توانند نسبت به استخدام آنها اقدام کنند.

او گفت: ‌برای استخدام ۱۰ هزار نفر از کسانی که در طرح مربوط به ناظران کشاورزی فعال بوده‌اند و ۶ هزار نفر از افرادی که در حوزه‌ی موسسات و واحدهای فنی و حرفه‌ای فعال بوده‌اند هزینه‌های لازم در بودجه ۹۴ در نظر گرفته شده است.
سخنگوی دولت با تاکید بر این که دربودجه سال ۹۳ تلاش شده است تا حقوق اسفند ماه به موقع پرداخت شود وحقوق عیدی بهمن ماه نیز پرداخت شده است گفت:همچنین به موقع ۳۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت مربوط به هدفمندی یارانه‌هاعلی رغم همه فشارهایی که برای دولت وجود دارد طبق تعهد انجام خواهد شد.
نوبخت همچنین با اشاره به این که در زمینه تامین اعتبار معوقات فرهنگیان نیز اقدامات خوبی انجام شده است ، گفت: ۳۲۶ میلیارد تومان از این معوقات ظرف ماه گذشته انجام شد و همچنین قرار است با تلاش‌های آقای فانی وزیر آموزش و پرورش لایحه‌ی مربوط به رتبه بندی فرهنگیان تقدیم مجلس شود که امید است بافوریت به تصویب برسد.
نوبخت همچنین به دستاوردهای بخش آموزش عالی علی رغم وجود مضیقه اعتبارات اشاره کرد و گفت: جناب آقای فرهادی وزیر آموزش عالی با پیگیری‌ و تلاش‌های برای کمبود اعتبارات دانشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده‌اند.
نوبخت با تاکید بر این که انتظار داریم حقوق ملی ما که از سوی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ۱+۵ در حال انجام است، پیگیری شود گفت: سرنوشت کشورمان را هیچ گاه به نتیجه‌ی مذاکرات گره نزده‌ایم و برای هر شرایطی غیر از نتیجه مذاکرات هسته‌ای برنامه ریزی داریم و البته امیدواریم با پشتیبانی ملت بزرگ و منطق تیم مذاکره کننده هسته‌ای بتوانیم این مشکل را هم از پیش پای مردم برداریم.

جهت  مطالعه اخبار استخدامی سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=242710
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد