۸ سال پیش

استخدام ۱۵ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید
اطلاعات بیشتر

 

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای سال تحصیلی جدید 15 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


دکتر موسی‌پور معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان از همان ابتدا که وارد دانشگاه می‌شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمده و برای این عزیزان حقوق رد می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان کار تربیت و آموزش نیرو در جهت کار در قسمت‌های مخالف وزارت آموزش و پرورش است و این دانشگاه  زیر نظر مستقیم وزارتخانه اقدام می‌کند.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امسال 15هزار نفر وارد آموزش و پرورش می‌شوند، افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال 94 آزمون استخدامی برگزار کرد که در آن امتحان تعدادی از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌های کشور قبول شدند و برای جذب در وزارت آموزش و پرورش، واحدهای تکمیلی را در این دانشگاه سپری کرده و شانس استخدام در این وزارتخانه را دارا هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارتخانه هر میزان نیازی که اعلام کند دانشگاه فرهنگیان تمهیدات لازم را برای آموزش آنها فراهم می‌کند و این دانشگاه دقیقا همان سیاست‌های وزارتخانه را انجام می‌دهد چرا که این دانشگاه اساسا کارگزار وزارت آموزش و پرورش است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=573262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد