۷ سال پیش

استخدام ۱۶۷ ناظر کشاورزی در دفاتر خدمات دهستانهای کهگیلویه و بویر احمد
اطلاعات بیشتر

 

167 مهندس ناظر کشاورزی درکهگیلویه و بویراحمد استخدام می شوند.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون مدیریت توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت:بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و بر اساس دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی به منظور تقویت نیروی انسانی دفاتر خدمات کشاورزی این تعداد نیرو در رشته های مختلف کشاورزی و تخصصی بکار گرفته شدند.
قدرت‌الله ویسی با بیان اینکه از این تعداد 120 نفر در مرحله اول (پارسال ) و 47 نفر نیز در مرحله دوم در سال جاری بکار گرفته می شوند افزود:شرط بکار گیری نیروهای ناظر در دفاتر خدمات کشاورزی داشتن سی ماه سابقه نظارت درشرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و سازمان نظام مهندسی است.
ویسی گفت:ماه آینده مرحله سوم استخدام ناظران جهاد کشاورزی مشخص که در صورت تحقق این امر 67 نفر متقاضی که قبلا پرونده تشکیل داده و واجد شرایط هستند بکار گرفته می شوند .
در پایان این مراسم طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سید عمران تقوی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه معرفی و از خدمات اقای عبدالله قیصری رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652709
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد