• ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام ۴ هزار تکنسین در سال آینده

استخدام ۴ هزار تکنسین در سال آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اورژانس کشور از پیگیری وزارت بهداشت برای استخدام چهار هزار تکنسین در سال آینده و خرید 1600 آمبولانس نو برای ناوگان اورژانس کشور خبر داد.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات استخدام اورژانس کشور کلیک کنید


امین صابری نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا از برنامه جدید وزارت بهداشت برای نوسازی اورژانس کشور خبر داد و گفت: حدود سه هزار آمبولانس در ناوگان اورژانس کشور فعال است که بیش از نیمی از این تعداد فرسوده هستند به همین علت نوسازی اورژانس پیش بیمارستانی کشور در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این برنامه قرار است، 300 آمبولانس کمک دار، 500 آمبولانس هایلوکس و 800 آمبولانس بنز اسپرنتر نو خریداری و تا چهار ماه آینده وارد ناوگان اورژانس کشور شود.
** 115به روستا آمد
صابری نیا افزود: علاوه بر این 800 آمبولانس جدید، حدود صد آمبولانس نو نیز برای مناطق آزاد کشور خریداری می شود که عمدتا در استانهای مرزی کشور بکارگیری می شوند.
وی گفت: برنامه مهم و جدید وزارت بهداشت این است که برای اولین بار از سال آینده خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مناطق روستایی و عشایری نیز گسترش پیدا کند.
**خرید 500 موتورآمبولانس برای مناطق پر ترافیک
صابری نیا افزود: یکی از مشکلات مهم اورژانس کشور ترافیک بالا در شهرهای بزرگ است که مانع رسیدن سریع و موقع نیروهای اورژانس بر بالین بیماران می شود علت آن نیز این است که راههای امدادی در این شهرها کم است و آمبولانسها در ترافیک می مانند.
وی گفت: برای رفع این مشکل حداقل به 500 موتورآمبولانس در کشور نیاز داریم تا تکنسین های اورژانس بتوانند در زمان سریعتری بر بالین بیماران و مصدومان برسند و زمان را از دست ندهند تا آمبولانس برسد.
رئیس اورژانس کشور افزود: خرید 500 موتورآمبولانس برای ناوگان اورژانس کشور نیز در دستور کار است اما ممکن است این کار طی دو یا سه فاز در سال 95 انجام شود.
**اورژانس هوایی در 44 تقطه
وی گفت: برنامه دیگر وزارت بهداشت گسترش ناوگان اورژانس هوایی با خرید یا اجاره آمبولانسهای مدرن هوایی است که در شأن مردم ایران باشد. هم اکنون با حمایت نیروهای نظامی در 19 نقطه پرترافیک و صعب العبور کشور خدمات آمبولانس هوایی ارائه می شود ولی تا استاندارد تعریف شده برای کشور فاصله زیادی داریم.
صابری نیا افزود: هدف وزارت بهداشت این است که پایگاه اورژانس هوایی را در مناطق صعب العبور، مناطقی که پراکندگی جمعیت بالا دارند و مناطق پر ترافیک مانند تهران، ایجاد کند و برای این کار 44 نقطه کشور تعیین شده است که برای اجرای این برنامه به 50 بالگرد نیاز داریم و شخص وزیر بهداشت در تلاش است تا اعتبارات لازم را برای خرید این بالگردها تامین کند.
رئیس اورژانس کشور اضافه کرد: برنامه دیگر وزارت بهداشت ایجاد و گسترش آمبولانس دریایی است که هنوز در ابتدای کار هستیم.
وی گفت: مشکل اساسی اورژانس کشور کمبود شدید نیروی انسانی است، هم اکنون حدود 15 هزار نیرو در اورژانس پیش بیمارستانی کشور شاغل هستند و حداقل با کمبود هفت هزار نیرو مواجه هستیم.
وی افزود: با رایزنی های وزارت بهداشت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول هایی داده است که برای سال 95 مجوز بکارگیری چهار هزارر نیرو در اورژانس پیش بیمارستانی کشور را بدهد که امیدوارم این قول عملی شود.
اورژانس پیش بیمارستانی کشور با شماره تلفن 115 هم اکنون با حدود 2100 پایگاه و 15 هزار نفر در شهرها و جاده های کشور فعال است و قرار است این خدمات به مناطق روستایی، جاده های فرعی نیز گسترش یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=559137
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k