۸ سال پیش

استخدام ۷۰۰ نفر در جمعیت هلال احمر در سال ۹۵

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: توسعه و تقویت مراکز توانبخشی و رسیدگی به مسائل بهداشتی حاشیه شهر ها از اولویت های این جمعیت در سال جاری است.

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


سید امیر محسن ضیایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات«کاهک» سبزوار اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت نامناسب زندگی و مسائل بهداشتی و بیماری‌ها در حاشیه بعضی از کلان‌شهرها، موضوعات مدنظر هلال احمر در راستای توسعه سلامت و بهداشتی عمومی است.

وی  ارائه خدمات سلامت به حاشیه نشینان شهرها و تقویت و توسعه مراکز توانبخشی را از جمله اولویت‌های این جمعیت برای سال ۹۵ دانست و ادامه داد:براساس نیازسنجی و بررسی انجام شده، توسعه و تقویت مراکز توانبخشی در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه همکاری خوبی با وزارت بهداشت صورت گرفته است.

ایجاد مراکز دیالیز در استان ها

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم در سال ۹۵ حداقل یک مرکز دیالیز مجهز  در هر استان کشور ایجاد کنیم ابراز کرد: در صورت تامین اعتبار و هزینه های لازم، راه اندازی مرکز توانبخشی پیشرفته برای استان‌هایی که ضرورت این امر احساس می‌شود را در دستور کار داریم که کمک‌های مردمی نیز نقش مهمی در این راستا می‌تواند ایفا کند.

ضیایی یادآوری کرد: در حال حاضر، صرفا مرکز نور افشار تهران، به‌عنوان مرکز تخصصی جمعیت هلال احمر کشور فعال است که راه اندازی چنین مراکزی در سایر کلانشهرها نیز ضروری به نظر می‌‍رسد.

ایجاد پایگاه امدادی در نقاط حادثه خیز

رئیس جمعیت هلال احمر کشور همچنین از جانمایی محور ها و نقاط حادثه خیز در جاده ها خبر داد و گفت: در این نقاط نسبت به ایجاد پایگاه امداد و نجات اقدام می شود.

وی همچنین از استخدام ۷۰۰ نفر نیروی جدید در این نهاد مردمی با اولویت امدادگران و نجاتگران فعلی این جمعیت و پس از برگزاری آزمون استخدامی سراسری در سال ۹۵ خبرداد.

کمک به پایگاه های امدادی خراسان رضوی

رئیس جمعیت هلال احمر کشور همچنین در سفر خود به منظور تکمیل ساختمان پایگاه امداد و نجات«حکم اباد» جوین سبزوارمبلغ یک میلیارد ریال اختصاص داد.

ضیایی همچنین ضمن تخصیص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به منظور راه‌اندازی پایگاه جاده‌ای امداد و نجات ابراهیم‌آباد گفت: این مبلغ درصورت مشارکت ۵۰۰ میلیون ریالی داوطلبان و خیران سبزوار، تامین اعتبار می‌شود.

وی درخصوص راه‌اندازی شعبه داورزن نیز وعده داد که درصورت اختصاص مکان مناسب از سوی این شهرستان و همکاری مسئولان بومی، با توجه به نیاز و ضرورت توجه به این امر در این منطقه پرحادثه ، پروژه مذکور در دستور کار این جمعیت قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=570139
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد