۷ سال پیش

استخدام ۷۵۰ نیرو در هلال احمر كشور

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جمعیت هلال احمر كشور 750 نیرو استخدام می كند

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر كشور از برگزاری آزمون استخدامی این نهاد به منظور جذب 750 نفر در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایرنا، حسن ابوالقاسم گرجی روز جمعه در نشست شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان قزوین، تاكید كرد: این آزمون كه پس از طی مراحل قانونی برگزار می شود، نیروهای جوانان، امدادگران و داوطلب پس از شركت و قبولی به استخدام این نهاد در خواهند آمد.
وی اضافه كرد: افرادی كه سال ها به صورت داوطلبانه در این جمعیت فعالیت كرده و به درجه ایثار رسیده اند از گروه های دیگر برای استخدام در این نهاد هستند كه بدون برگزاری امتحان و تنها با آزمون های تخصصی، استخدام خواهند شد.
گرجی با تاكید بر تقویت پایگاه های امداد و نجات و شعب جمعیت هلال احمر در كشور، خاطرنشان كرد: با جذب نیروهای جدید كه با تامین منابع مالی به تدریج انجام می شود، بسیاری از مشكلات و كمبودهای پایگاه های امداد و نجات نیز برطرف خواهد شد.
وی درباره تقویت پایگاه های امداد و نجات و تبدیل كانكس ها به ساختمان نیز اظهار كرد: براساس دستور رئیس جمعیت هلال احمر كشور، مطالعه تطبیقی و آمایش سرزمینی در جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد تا پس از آن با یكدست كردن و ساماندهی پایگاه ها، نسبت به اصلاح وضعیت آنها اقدام به عمل خواهد آمد.
ناصر چرخ ساز، رئیس سازمان امداد و نجات كشور نیز در ادامه این نشست با اشاره به حق الزحمه های نجات گران پایگاه های امداد و نجات گفت: این هزینه ناچیز تنها مربوط به حق ایاب و ذهاب افراد بوده و با توجه به اینكه امكان جذب آنان در این نهاد وجود نداشته، تلاش كردیم با محدود كردن ساعت كاری آنان، آنها بتوانند در اشتغال به یك كار دیگر، معیشت خود را تامین كنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591110
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد