۷ سال پیش

استفاده از تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه اشتغال در روستاها ضروری است
اطلاعات بیشتر

 

استاندار خراسان رضوی گفت: استفاده از تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه اشتغال در روستاهای شهرستان درگز ضروری است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری برنا از درگز، علی رضا رشیدیان در سفر به درگز و در جمع مردم چاپشلو اظهار داشت: این شهرستان دارای ظرفیت های طبیعی بی بدیل و ثروت های خدادای فراوانی در حوزه کشاورزی و گردشگری است.
وی افزود: با برنامه ریزی مستمر می توان زمینه بهره گیری از این قابلیت ها و ایجاد فرصت های اشتغال برای جوانان شهرستان را فراهم کرد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه پایدار روستاها یکی از اصلی ترین اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: در همین راستا چندین طرح  در قالب ارائه وام های قرض الحسنه برای حمایت از اشتغال در روستاها توسط صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجرا است.
رشیدیان بر لزوم ایجاد زمینه های لازم برای بکارگیری منابع و هزینه کرد اثر بخش آن، توسعه ی روستایی و بهره گیری روستاییان از تسهیلات اعطایی دولت در قالب طرح های مشارکتی تاکید کرد و اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه استان، استفاده کنیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تصویب 60 میلیارد تومان پروژه در سال گذشته از سوی دولت در استان، گفت: باید از این فرصت بهره برداری لازم صورت پذیرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، تاکید کرد: تحقق این شعار باید به صورت عملیاتی به بهبود شاخص های زندگی و رفاه مردم منجر شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بدون حضور موثر تمام اقشار مردم و همراهی بخش خصوصی با دولت شکل نمی گیرد، خاطرنشان کرد: با همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی و سازمان های پولی و مالی این مهم محقق خواهد شد.
گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی از تونل الله اکبر بازدید کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594325
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد