۷ سال پیش

اشتغالزایی برای مددجویان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: این نهاد از طریق اشتغالزایی و توانمند کردن مددجویان تحت حمایت خود به سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل می کند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حسین دشتی با بیان اینکه کمیته امداد استان در جهت عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود بهره خواهد برد ، اظهار داشت: عمل به منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی در سرلوحه کار امدادگران این نهاد قرار گرفته است.
دشتی یادآور شد: رویکرد توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی مددجویان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (دام عزه) و در چارچوب اساسنامه ابلاغی جدید این نهاد انجام می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان داشت: این نهاد با تغییر رویکرد از تامین معیشت مددجویان به سمت توانمند سازی و خودکفا نمودن مددجویان گام برداشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با وحدت و همدلی مردم و مسئولان قابل حل است، تصریح کرد: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه اتکا به توانمندی های داخلی است.
دشتی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با اتکا به خدای متعال و مردم همیشه در صحنه قادر است با برنامه ریزی، تلاش، تدوین استراتژی و اقدامات لازم با محوریت اقتصاد مقاومتی، بخش عمده ای از تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585985
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد