۷ سال پیش

اشتغالزایی روستایی در ساوه نتیجه‌ای نداشته است
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار ساوه با بیان اینکه اکثر روستاییان وقتی برای دریافت تسهیلات اقدام می‌کنند با شرایط بانک‌ها به مشکل می‌خورند، گفت: اشتغالزایی روستایی در ساوه نتیجه‌ای نداشته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد بهاروند ظهر امروز در جلسه تبیین طرح ارتقاء تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی که در حوزه معاونت عمرانی استانداری مرکزی برگزارشد با اشاره به مشکلات روستاها در دریافت تسهیلات اظهار داشت: اکثر روستاها به‌سبب مواردی چون کم‌ارزش بودن املاک روستایی و اوقافی بودن زمین‌های برخی از آنان با مشکل وثیقه برای ارائه به بانک‌ها روبه‌رو هستند.
وی افزود: برخی از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در روستاها در سنوات گذشته وام دریافت کرده‌اند که به‌سبب نداشتن توان پرداخت و همینطور کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش فعالیت و تولیدشان را از دست داده و وضعیت خوبی ندارند که نیازمند توجه و نگاهی ویژه هستند.
فرماندار ساوه تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید همین طرح ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهاست که تعهدات دستگاه‌های اجرایی در راستای همکاری این طرح در استان مشخص شده و اعتبارات خوبی توسط برخی از آنها درنظر گرفته شده است.
بهاروند بیان کرد: دو سال است که بحث اشتغال در روستاها را شروع کرده‌ایم و عملا جز وقت‌کشی نتیجه‌ای ندیده‌ایم، و عمده این مشکل به ساختار بانکی مربوط می‌شود که در بحث اقتصاد مقاومتی و بنگاه‌های کوچک و متوسط نیز خروجی دولت 3 سال است که داخل بانک‌ها خوابیده است.
وی ادامه داد: دیدگاه‌های روزمره مشکلی را حل نمی‌کند و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر نگاه و همچنین تغییر روش کاربردی است تا بتوانیم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی تلاش کنیم و شرایط لازم را ایجاد کنیم.
فرماندار ساوه عنوان کرد: دهیاری‌های ساوه در این زمینه فعال هستند، سرفصل‌ها را در این راستا و به منظور ایجاد تولید تغییر داده‌ایم اما متاسفانه مقداری ضعف در همکاری وجود دارد، 8 واحد روستایی این شهرستان از طریق کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی شده که همکاری با آنها انجام نشده است و لازم است که در زمینه عملکرد بانک‌ها الگوی استان‌های دیگر را استفاده کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651277
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد