۷ سال پیش

اشتغالزایی یک‌هزار مددجوی کمیته امداد در رشت
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رئیس اداره کمیته امداد رشت از اشتغالزایی یک‌هزار مددجوی زیر پوشش با پرداخت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات در سال ۹۴ در این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد ملک‌دوست عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان با اشاره به توجه به اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) از سال‌های گذشته اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی از پایین‌ترین دهک‌های جامعه هستند.
وی به فعالیت‌های برجسته کمیته امداد امام خمینی در اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش در مدت ۶ سال گذشته اشاره کرد و افزود: اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی تقویت شده است.
رئیس اداره کمیته امداد رشت با بیان اینکه فرآیند فعالیت مددجویان زیر پوشش برای مسئولان تشریح شده است، تصریح کرد: مسئولان از فعالیت‌های مذکور اطلاع دارند و مورد تأیید واقع شده است.
ملک‌دوست از افزایش اعتبارات بانکی طرح‌های اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با توجه به شرایط سخت اقتصادی در مدت سه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای اجرای ۶۴۸ طرح به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.
وی پرداخت تسهیلات مذکور به را مددجویان و فرزندان مجرد آنها اعلام کرد و گفت: مقدار کمی از تسهیلات به اقشار ضعیف غیر مددجوی کمیته امداد (ره) پرداخت شده و در این زمینه خودکفا شدند.
رئیس اداره کمیته امداد رشت با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در ارتقای معیشت مددجویان تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: سطح رفاه مددجویان با راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی بهبود پیدا کرده است.
ملک‌دوست خواستار تقویت تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی شد و اظهار کرد: مسئولان فعالیت کمیته امداد امام خمینی را باور دارند.
وی به مشکل بیماری و … دهک‌های پایین جامعه اشاره کرد و یادآور شد: تعدادی از مددجویان برای برطرف کردن مشکل خود مجبور به فروش ابزار خود می‌شوند و به این دلیل از طرح‌های اشتغالزایی به طور ماهانه، فصلی و سالانه بازدید می‌شود.
رئیس اداره کمیته امداد رشت، ۸۰ درصد از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش را پایدار خواند و افزود: تسهیلات در مقاطع مختلف طرح‌ها پرداخت می‌شود و بازپرداخت اقساط ۶۰ ماهه است.
ملک‌دوست از پرداخت تسهیلات به طرح‌های راکد خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی دوباره طرح‌های راکد از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی است.
وی با بیان اینکه تعدادی از طرح‌های راه‌اندازی شده دو تا سه نفر از مددجویان را مشغول به‌کار کرده است، تصریح کرد: سال گذشته به طور متوسط یک‌هزار نفر در طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی مشغول به‌کار شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586719
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد