۷ سال پیش

اشتغال‌زایی برای ۳۶۰۰ مددجوی کمیته امداد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

امسال برای ۳ هزار و ۶۰۰ تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی به بخشی از طرح‌های خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال کمیته امداد استان بتواند برای 3 هزار و 600 نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی فرصت شغلی ایجاد کند.
جلال حسین‌زاده تصریح کرد: برای ایجاد زمینه اشتغال به لحاظ آموزش و کارآفرینی دستگاه‌هایی همانند سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره‌کل صنایع دستی و گردشگری در طول سال با کمیته امداد استان همکاری و تعامل دارند.
حسین‌زاده تصریح کرد: سال گذشته، برای 9 هزار و 277 نفر از تحت پوششین کمیته امداد آذربایجان‌غربی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مبلغ 10 میلیارد و 182 میلیون ریال ارائه شده است.
وی بیان کرد: برای 543 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی آموزشهای مهارتی با صرف هزینه‌ای به مبلغ 864 میلیون ریال ارائه شده است.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در کنار دیگر خدمات حمایتی در فصل تابستان فرصتهایی نیز برای مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت ایجاد می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640714
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد