۷ سال پیش

اشتغال بانوان حمایت ویژه می‌شود

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سند ملی حمایت از زنان به جایگاه اشتغال این قشر از جامعه توجه ویژه‌ای شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش مهر، وحیده نگین در مراسم تجلیل از بانوان فرهیخته کارگر که در شرکت نیرو مو‌تر شیراز شهرک شکوهیه و با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل از زنان کارگر نشان از ظرفیت خوب این زنان در حوزه‌های اجتماعی، کار و تاثیری که بر جامعه می‌گذارند دارد. وی گفت: هیچ ضدیتی بین کار و زندگی وجود ندارد و زنان شاغل درصد بیشتر درآمد خویش را صرف زندگی مشترک، بهداشت و درمان و تفریح خانواده می‌کنند.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حضور زنان کارگر ذهنیت جامعه را نسبت به حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی توانسته تغییر دهد و علاوه بر آن نشان دادند که می‌توان تعادل بین کار و خانواده برقرار کرد. وی بیان کرد: در جهت بهبود قوانین مربوط به زنان اقدام‌هایی انجام داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به نگاه ویژه‌ای که در سند ملی حمایت از زنان به جایگاه اشتغال این قشر شده است اشاره کرد.
نگین با بیان اینکه در جهت امنیت شغلی زنان، بیمه و بازار کار آن‌ها با حمایت‌های دولتی برنامه ریزی‌هایی شده است، گفت: در حال حاضر در ادارات استان‌ها مشاوران زنان در امور کار انتخاب شده‌اند تا بانوان بتوانند مسائل کاری خود را با مراجعه به آنان بیان کنند. وی با اشاره به اینکه با همراهی دولت با قدرت حمایت از اشتغال بانوان را ادامه خواهیم داد، عنوان کرد: هیچ فرقی بین زن و مرد مگر در تقوای الهی وجود ندارد و از این رو باید در کار نیز برابر باشند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588026
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد