۷ سال پیش

اشتغال بانوان در روستاها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد
اطلاعات بیشتر

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نوع نگاهی که در روستاها با حضور و اشتغال بانوان وجود دارد بیشتر از شهرها موثر است چرا که مادر نقش اساسی در زندگی دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد حسینی صبح امروز در کارگروه تخصصی زنان و خانواده خراسان جنوبی اظهار داشت: در بحث صنایع دستی به عنوان بخش مهمی که وجود دارد به دلیل ظرافت صنایع دستی ایران کشورهای خارجی نتوانستند جایگزین ایران شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از بخشهایی که به دستگاه‌ها برمی‌گردد مباحثی است که باید دستگاه‌های مربوطه پیگیری کنند و همچنین دستگاه‌های متولی باید کمک کنند و ما در این راستا بستر کار را فراهم کنیم.
حسینی تصریح کرد:هر بحثی که بتواند استدلال توجیهی قوی‌تر و زود بازده‌تر باشد قطعا به نتیجه می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه بحث صنایع دستی بحثی است که در کوتاه مدت می‌توان اشتغال ایجاد کرد خاطرنشان کرد: صنایع دستی و گردشگری و صادرات استان ظرفیتهای خوبی است که راحت می‌توان به نتیجه رساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: کم توجهی به نوع سفارش و صداقت کار را اگر رعایت کنیم و خوش قول باشیم، در بحث تعاملات و صادرات صادق باشیم و ذایقه دنیا را ببینیم قطعا موفق خواهیم بود.
حسینی در بحث برند توباف اظهار داشت: ریشه تاریخی این هنر به استان خراسان جنوبی برمی‌گردد که روی آن کار می‌شود.
وی افزود: در همه بخش‌ها تنگ نظری‌ها وجود دارد و باید سعی شود کاری که چند سال آینده می‌خواهیم انجام دهیم در حال حاضر انجام دهیم و هدف باید تولید و اشتغال باشد که بتوانیم دور دنیا کالای خود را عرضه کنیم.
وی تصریح کرد: نوع نگاهی که در روستاها با حضور و اشتغال بانوان وجود دارد بیشتر از شهر ها موثر است چرا که مادر نقش اساسی در زندگی دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود 18 سال خشکسالی در سال جاری افزایش خرید گندم را شاهد بودیم.
حسینی بیان کرد: بیش از 600 کیلومتر انتقال آب از طریق لوله صورت می‌گیرد و 30 درصد آب استحصالی ورود به لوله ها هدر می‌رود.
وی با بیان اینکه ما از آنچه که داریم نمی توانیم استفاده درست کنیم تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و برنامه‌های صدا و سیما در همه زمینه‌ها بسیار موثر است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652654
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد