۸ سال پیش

اشتغال دانشجویان بر اساس مهارت‌های کسب شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام بر لزوم ایجاد شغل برای دانشجویان بر اساس مهارت‌های کسب شده، تاکید کرد.

جهت مشاهده اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید


 

همایون مرادنژادی ظهر امروز در کارگاه «درس‌هایی از اخلاق در رمضان» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تسلیت سالروز شهادت اسوه ایمان، صبر و شجاعت، حضرت امام علی(ع)، ابراز امیدواری کرد: در این شب‌هایی که درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز است، طاعات عبادات مورد قبول درگاه حق قرار گرفته و در شب قدر، خداوند متعال بهترین‌ها را برای تمامی مسلمانان به‌ویژه شیعیان مقدر فرماید.
وی ضمن معرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به بیان رسالت این دانشگاه پرداخت و افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف ارائه آموزش‌های مهارتی و کاربردی تاسیس شده است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام گفت: هدف نهایی این دانشگاه ارتقاء سطح دانش و مهارت افراد شاغل، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان بر اساس مهارت‌های کسب شده است.
به گزارش فارس، کارگاه آموزشی با عنوان «درس‌هایی از اخلاق در رمضان» آیت‌الله لطفی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام و به منظور بهره‌گیری از آثار و برکات معنوی ماه مبارک رمضان، در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=564644
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد