۷ سال پیش

اشتغال در بخش حمل و نقل جاده‌ای، اشتغالی پایدار است
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان گفت: بخش حمل و نقل در استان به‌دلیل اختصاص بیش از ۹۰ درصد از جابجایی و مسافر در کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است و به دلیل همین ویژگی بارز، اشتغال در این بخش، اشتغالی پایدار محسوب می‌شود.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل هرمزگان، علیرضا مجرد با بیان اینکه حمل و نقل بخش مهم زیربنایی در اقتصاد است، اظهار داشت: ماهیت این بخش نیز به نوعی است که قابلیت اشتغال‌زایی مناسبی اعم از مستقیم و غیرمستقیم دارد که درهمین راستا میزان اشتغال ایجادشده در سال جاری ۱۲۰ اشتغال پیش‌بینی‌شده که تاکنون ۸۸ مورد از آن به تحقق رسیده است.
وی اعلام کرد: در این بخش زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است که متقاضیان باید شرایط لازم را که یکی از شرایط مهم این طرح تحت پوشش  قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی باشد را رعایت کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان با بیان اینکه تعداد شاغلین در بخش حمل و نقل با افزایش موجودی سرمایه افزایش می‌یابد، اظهار امیدواری کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغال‌زایی در این بخش در استان تا پایان سال جاری افزایش یابد که نه‌تنها ارتقای کیفی خدمات در این بخش را موجب می‌شود بلکه در استمرار نقش صنعت حمل و نقل به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی در استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
مجرد یادآور شد: اهمیت بخش حمل و نقل به اندازه‌ای است که امروزه برای ارزیابی رشد و توسعه اقتصادی کشورها، میزان اشتغال و ارزش افزوده بخش حمل و نقل را به‌عنوان یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی در نظر می‌گیرند.
این مسؤول در پایان یادآور شد: استان هرمزگان به‌علت مدخل کریدور شمال – جنوب سهم عمده اشتغال در بخش حمل و نقل را دارا است.
به‌طورکلی هر وسیله نقلیه سنگین دو نفر اشتغال و نیمه سنگین و سبک یک نفر اشتغال به‌صورت مستقیم ایجاد می‌کنند و بیش از سه برابر هم به‌صورت غیر مستقیم در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی که هر مجتمع قریب به ۵۰ نفر اشتغال‌زایی دارد که این اشتغال‌زایی به‌صورت غیر مستقیم در خدمات خودرویی، پمپ بنزین و گازوئیل جاده‌ای، تعمیرگاه و… صورت می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648381
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد