۷ سال پیش

اشتغال زایی برای ۳۵۷ مددجوی بهزیستی در آذربایجان غربی
اطلاعات بیشتر

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از آغاز سال جاری تا کنون برای ۳۵۷ نفر از مددجویان در مراکز غیر دولتی استان اشتغال زایی ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، سیامک نبی زاده، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی عصر دیروز(۲۳ تیر) در نشست خبری که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، گفت: بنابر قوانین مقرر شده نیروی مراکز غیر دولتی اکثریت باید از مددجویان توانمند بهزیستی باشد.
وی، با بیان اینکه با اشتغال زایی این عزیزان باری از مشکلات آنان کاهش می باشد، افزود: یکی از اهداف ما در سازمان بهزیستی ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف می باشد که خوشبختانه در این زمینه آذربایجان غربی توانسته رتبه های اول کشوری را به خود اختصاص دهد.
نبی زاده خاطر نشان کرد: پرداخت وام های قرض الحسنه ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی خوداشتغالی برای مددجویان از دیگر اقدامات معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی می باشد که اقساط وام های خود اشتغالی یک سال بعد از پرداخت شروع می شود تا مددجویان در فرصت داده شده با توان بیشتری مشغول به کار شوند.
وی ادامه داد: برای برخی از مشاغل خانگی از قبیل گلدوزی، خیاطی، سبزی خرد کردن در منزل، پرورش قارچ وام قرض الحسنه خود اشتغالی ۵ میلیون تومانی تعلق می گیرد که مددجویان با دریافت این وام به راحتی می توانند این مشاغل را  در منازل خود راه اندازی کنند.
این مسئول، با اشاره به اینکه جامعه هدف معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان بیش از ۶۰۰ هزار نفر می باشد، اظهار داشت: خوشبختانه در سه ماهه اول سال جاری رشد ۵۴ درصدی در جذب مشارکت های مردمی داشتیم.
نبی زاده اضافه کرد: در راستای تامین مسکن برای مددجویان نیز اقدامات بسیار مهمی در سازمان بهزیستی انجام می شود که با همکاری های لازم بین بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بهزیستی این اقدامات به صورت اعطای وام مسکن در اختیار مددجویان قرار می گیرد و بر اساس شدت معلولیت افراد نیز به آنان وام های بلاعوض ۴ میلیون تومانی نیز برای تجهیز و تکمیل مسکن داده می شود.
وی در پایان، با اشاره به میزان فطریه جمع آوری شده در سال جاری توسط بهزیستی، عنوان کرد: امسال ۹۸ میلیون و ۷۰۰ تومان فطریه در استان توسط بهزیستی جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632897
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد