۷ سال پیش

اشتغال زنان سرپرست خانوار محلات به کمک سمن ها
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سمن های فعال در حوزه اشتغال زنان سرپرست خانوار مشغول فعالیت بوده و مقدمات اشتغال بانوان علاقه مند را فراهم می کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


الهه راستگو در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ستاد سمن های شهر تهران در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات متفاوتی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: از آنجا که معضلات اقتصادی سبب پدید آمدن آسیب های اجتماعی متعددی می شود، تلاش کرده ایم نسبت به توانمند سازی خانواده ها اقدام کنیم.
رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات سمن ها و خیریه ها به منظور کمک به نیازمندان اظهارکرد: در ستاد سمن ها، نیازها اولویت بندی شده و بر اساس نیازهای اشخاص، فعالیت هایی را برای آنها تعریف کرده ایم که با تکیه بر این فعالیت ها بتوانند به توانمندی برسند.
راستگو در خصوص اقدامات ویژه سمن ها در حوزه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بی کاری مهم ترین معضل جامعه به شمار می آید، برای آموزش حرفه به زنان سرپرست خانوار تلاش کرده ایم.
وی از برگزاری دوره های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار علاقه مند به آموزش حرفه خبر داد و اذعان کرد: در 5 رشته از جمله خیاطی، چرم دوزی، آرایشگری، قالیبافی و آشپزی دوره های 3 ماهه ای توسط سمن های تحت حمایت شهرداری تهران برای زنان سرپرست خانوار برگزار می شود و به افراد متناسب با آموزش هایی که دریافت می کنند مدرک فنی و حرفه ای ارائه می شود.
رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرداخت حقوق به زنان سرپرست خانوار توسط سمن ها در زمان آموزش دوره ها گفت: به این خاطر که بیشتر زنان، مشاغل خرد وخانگی داشته و ممکن است در زمان حضور در دوره های آموزشی از کار خود عقب بمانند برای حضور در دوره ها به آنها حقوق پرداخت می شود.
راستگو با مطلوب توصیف کردن بازار کار زنان سرپرست خانوار بیان کرد: شرایط برای بازار کار زنان سرپرست خانوار فراهم شده و افراد زمانی که آموزش می بینند می توانند محصولات تولیدی خود را به راحتی به فروش برسانند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599149
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد