۷ سال پیش

اشتغال ۱۴۰هزار زن در اولویت سازمان میراث فرهنگی
اطلاعات بیشتر

 

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فراهم سازی ۱۴۰ هزار فرصت شغلی برای بانوان را از برنامه های سال جاری این سازمان دانست.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


زهرا سادات احمدزاده  در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: فرصت های شغلی با ارائه تسهیلات کم بهره و برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه فعالیت های گردشگری و صنایع دستی برای بانوان کشور فراهم می شود.
وی با تاکید بر همکاری استانداری های در شناسایی فرصت های اشتغالزایی بانوان تصریح کرد: فرصت های شغلی باید متناسب با توانمندی و ظرفیت های هر استان فراهم شود.
احمد زاده تصریح کرد: رویه های آموزشی باید به گونه ای باشد که پس از دوره های آموزشی افراد بتوانند به طور مستقل جذب بازار کار شوند.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اشتغال ۷۵ درصدی بانوان در حوزه صنایع دستی خبر داد و گفت: درحالی که زنان بخش قابل توجهی از فعالیت های حوزه صنایع دستی را به خود اختصاص داده اند اما این مهم به سبب نبود بازار فروش و عرضه محصولات نتوانسته در ارتقای وضعیت فعالان این حوزه نقشی ایفا کند.
احمد زاده ادامه داد: یکی از مهمترین چالش های موجود در خصوص فعالیت بانوان در حوزه تولیدات صنایع دستی نبود بازار فروش است و چنانچه بخواهیم در راستای ارتقای وضعیت زنان و توانمندسازی آنها گام برداریم باید در خصوص رفع این چالش بیش از پیش تلاش کنیم.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم به حوزه زنان خاطرنشان کرد: رویکرد دولت به حوزه زنان مثبت است و این موضوع در حفظ و ارتقای منزلت زنان در جامعه و خانواده نقش بسیار مهمی دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651135
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد