۷ سال پیش

اشتغال ۱۵۷ مددجوی کمیته امداد در چالدران طی سال جاری
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر کمیته امداد چالدران از اشتغال ۱۵۷ مددجوی کمیته امداد در چالدران طی سال جاری خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


ولی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد چالدران، اظهار داشت: در این خصوص ابتدا مهارت فنی و حرفه‌ای برای مددجویان ارائه می‌شود و سپس مددجویان طرح‌های اقتصادی خود را ارائه و در صورت تصویب و توجیه اقتصادی به انها تسهیلات واگذار می‌شود.
مدیر کمیته امداد چالدران با بیان اینکه طی سال جاری برای ۵۱۵۷ نفر از مددجویان کمیته امداد چالدران به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است، اعلام کرد: این مددجویان از طریق دریافت ۸ میلیارد ریال تسهیلات صاحب شغل شده‌اند.
این مسؤول با بیان اینکه این اعتبار برای ۵۷ مددجوی کمیته امداد این شهرستان برای اشتغالزایی واگذار شده است، اذعان داشت: از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی استقبال می‌شود.
حسین‌زاده با اشاره به عمده بخشهایی که در آنها اشتغالزایی شده است، خاطرنشان کرد: دامداری، کشاورزی، قالیبافی، کشت گلخانه‌ای و خیاطی از جمله بخشهایی است که در این شهرستان از آنها استقبال شده است.
مدیر کمیته امداد چالدران با بیان اینکه توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش زمینه کاهش تعداد مددجویان را فراهم می‌کند، اظهار داشت: از آن دسته از سرپرستان خانوار که طرح قابل اجرا داشته باشند استقبال و برای آنها تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
این مسؤول یادآور شد: برای ارائه و آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان چالدران تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630469
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد