۷ سال پیش

اصلاح ساختار نظام هماهنگ پرداخت حقوق در تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

درخواست اصلاح ساختار نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد 

نماینده مردم زنجان در مجلس خواستار اصلاح ساختار نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد در تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز مجلس (یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵) اظهار داشت: علی‌رغم اینکه چشیدن طعم شیرین یک‌صدایی به هم تنیده آحاد ملت در لوای رهبری را تجربه کرده‌ایم از بحران‌های داخلی و تحمیلی خارجی با وجود کمی‌ تجربه و امکانات رزمی و مهندسی نسبت به جهان مهاجم که شرایط آن دوره به مراتب سخت‌تر از مشکلات امروزی بود با صلابت و سلامتی غرورآفرین عبور کرده‌ایم، اما حل مشکلات و  معضلات امروز به مراتب سخت‌تر از آن دوران است.
وی افزود: برای حل معضلات کنونی کشور نیاز به بسیج کردن تمام ظرفیت‌های کشور از جمله منابع انسانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داریم که برای رسیدن به آن لحاظ داشتن مواردی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات پیش روی ما باشد.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، همچنین تصریح کرد: تعریف جایگاه ویژه برای افراد باتجربه به عنوان ذخایر انسانی، علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به عنوان پشتوانه قوی مشاوره یک کشور همچنین باور جوانان به عنوان مدیران امروز نه فردای کشور از جمله مواردی است که می‌تواند گره‌گشای مسکلات باشد چراکه  بیش از ۸۲ درصد از کسانی که جنگ را اداره کردند سنی کمتر از ۳۰ سال داشتند.
وقفچی، بازتعریف نظام آموزشی و جایگاه رفیع معلم در کشور منوط بر تغییر سیستم آموزشی از سنتی به نظام آموزشی، ارتقاء مهارت و خلاقیت و پرسشگری همچنین تأمین رفاه فرهنگیان و دانشگاهیان در را از اولویت‌های اصلی کشور خواند.
رفع انحصار از شاخه‌های موردنیاز علم و اقتصاد از جمله رفع انحصار در رشته‌های پزشکی، اصلاح سیستم بانکی کشور از وضعیت موجود به مشارکت واقعی، مشارکت قدم به قدم سرمایه‌گذاری با تولیدکنندگان به نحوی که سود و زیان نسبی محاسبه شود از دیگر مواردی بود که وقت‌چی به عنوان راه‌حل برای برون رفت از مشکلات کشور عنوان کرد.
این نماینده همچنین اجرایی کردن اصل ساماندهی اشتغال مولد با لحاظ کردن برای هر ایرانی یک شغل پایدار و ممنوعیت چند شغلی در بخش‌های خصوصی و دولتی با صدور فقط یک کارت اشتغال برای هر ایرانی، توجه به تولید با نگاه کاهش هزینه‌های، افزایش تولید در واحد سطح، مزیت نسبی و ارزش افزوده نسبت به انرژی مصرفی و قابل رقابت در صادرات را از موارد دیگر پیشنهادی خود برشمرد.
وی در خاتمه اصلاح ساختار نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد در تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی و وابسته به دولت با رفع تبعیض، عملیاتی کردن رفع نواقض و تبعیض دز سیستم‌ بیمه‌ها، برقراری حداقل هزینه معیشت برای تمام مردم ایران به طوری که کرامت انسانی آنان حفظ شود همچنین تعیین تکلیف وضعیت استخدامی حق‌التدرسی آموزش و پرورش نسبت سوادآموزی، مدرسان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و فارغ‌التحصیلان صنعت نفت را از مسئولان ذی‌ربط خواستار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655605
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه