۷ سال پیش

اصلاح طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اعاده شده از شورای نگهبان
اطلاعات بیشتر

 

با اصلاح طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اعاده شده از شورای نگهبان، ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر و افراد دارای اجازه خاصه از شمول قانون مستثنی می‌باشند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که پس از ایراد شورای نگهبان جهت رفع ایراد به این کمیسیون ارجاع شده بود را به تصویب رساندند که به موجب آن و بر اساس ماده واحده‌ای از تاریخ ابلاغ این قانون به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوط به بازنشسته یا بازخرید شده باشند در دستگاههای اجرایی و کلیه دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کند ممنوع است. اما بر اساس تبصره یک مقامات مذکور در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری و همترازان آنها و ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و دارایی اجازه خاصه مقام معظم رهبری از شمول این قانون مستثنی هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592974
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد