جزئیات بیشتر در مورد خبر

اهمیت انجام حرکات ورزشی جهت حفظ آمادگی جسمانی کارمندان


خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۶: اصول ورزشی برای تحرک کارمندان (منبع:خبرگزاری ایسنا)

بسیاری از کارمندان و افرادی که شغل آنها زمان زیادی از روز را می‌گیرد فرصتی برای ورزش کردن ندارند و با این بهانه ورزش را از برنامه روزانه خود حذف می‌کنند. با این حال با انجام کارهای خاصی می‌تواند آمادگی جسمانی این افراد را افزایش داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کارمندانی که طولانی مدت ورزش می‌کنند بهتر است به نکات زیر توجه کنند:

۱ صندلی خود را ترک کنید

این که در یک اداره کار می‌کنید به این معنا نیست که باید مرتبا بنشینند و نباید فعال باشید. برای مثال زمانی که با تلفن حرف می‌زنید یا با دیگران صحبت می‌کنید از جای خود بلند شوید و راه بروید. از پله‌ به جای آسانسور استفاده کنید.

۲. در زمان ناهار کمی راه بروید

در زمان استراحت ناهار چند ‌دقیقه راه بروید. بررسی‌ها نشان داده است که پیاده روی کم  در میانه روز استرس کارمندان را کاهش می‌دهد.

۳. غذای خود را درست انتخاب کنید

به غذایی که مصرف می کنید توجه کنید. این غذا باید مناسب سبک زندگی شما باشد. غذای سالم مصرف کنید. در میانه روز سبزیجات و میوه بخورید. چربی و شیرینی را از برنامه خود حذف کنید. زیاد آب بنوشید.

۴. خودتان را به چالش بکشید

می توانید در مسابقات دو شرکت کنید یا با دوستان خود در روزهای آخر هفته‌ برنامه‌های ورزشی بگذارید و با یکدیگر رقابت کنید.



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...