۷ سال پیش

اضافه شدن شدن دو هزار و ۳۴۱ معلم جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: دو هزار و ۳۴۱ معلم جدید از مهر ماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت خود را در این استان آغاز می کنند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


سید جواد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو هزار و ۴۷ نفر از معلمان تازه وارد از اولین گروه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و ۲۹۴ نفر آنان نیز قبول شدگان آزمون استخدامی سال گذشته وزارت آموزش و پرورش هستند.
وی افزود: برخلاف اعلام برخی سایتها، در مهر امسال نه تنها کمبود معلم در ساختار آموزش و پرورش استان نداریم بلکه شاهد حضور معلمان تازه نفس و جوانی هستیم که سال تحصیلی پیش رو را رنگ و بوی دیگری می دهند.
وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در سال جار ی با یک برنامه ریزی منظم و دقیق همراه است، اظهار کرد: به هیچ وجه در زمینه معلم در استان کمبودی وجود ندارد.
وی تعداد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی را ۸۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۶۵ هزار معلم به صورت مستقیم در امر تعلیم و تربیت فعالیت داشتند که با افزوده شدن معلمان جدید به بیش از ۶۷ هزار نفر در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بالغ شدند.
استان خراسان رضوی با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در خود جای داده است.
این تعداد در ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه با بیش از ۵۳ هزار کلاس درس تحصیل می کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646971
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد