• ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۸۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدامی آموزش و پرورش گلستان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه های تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری - سال 1401

اعلام زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت
خبر 3 ابان 1402: اعلام زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱
نکته مهم: داوطلبانی که مراحل بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی و مصاحبه گزینش را انجام داده اند نیازی به تکمیل مراحل زیر نبوده و فقط مدارک بومی بودن در انتحاب جدید را ارائه نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، به اطلاع سایر پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ می رساند، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به شرح زیر اعلام شد.
مقتضی است پذیرفته شدگان گرامی سریعاً نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه و ارائه آن در موعد مشخص شده مطابق برنامه زمانبندی موجود در  پیوست اطلاعیه، اقدام نمایند.
آدرس محل مراجعه: گرگان کانون طه
مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:
۱- تکمیل فرم پیوست آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی
۲- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و  دو  برگ فتوکپی آن (در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)
۳- اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت ( برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت )؛
الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.
ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه قرار می گیرد.
ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود
۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان ( دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند ، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)
۵- در ادامه اجرای شیوه نامه آزمون استخدام سال ۱۴۰۱ سایر پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در ارزیابی تکمیلی مکلف به واریز مبلغ ۲،۱۴۰،۰۰۰ ریال(دویست و چهارده هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش نزد بانک مرکزی به شماره حساب و شناسه زیر و تحویل اصل فیش واریزی با قید نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره تلفن همراه فرد پذیرفته شده در زمان اجرای مصاحبه می باشند.
به دلیل احتمال برگشت خوردن مبالغ واریزی طی ۲۴ ساعت پس از واریز به حساب واریز کننده، لازم است داوطلبان محترم در نگارش شماره حساب و شناسه دقت لازم اعمال نموده و در صورت برگشت مبلغ به حساب واریز کننده، نسبت به واریز مجدد مبلغ اقدام نمایند. بدیهی است در حین و پس از اجرای مصاحبه فیش های دریافتی با گزارشات واریزی بانک مطابقت داده خواهد شد.
شماره حساب: IR۵۸۰۱۰۰۰۰۴۰۷۸۰۳۰۱۰۳۹۲۵۳۱۵
شماره شناسه: ۳۴۹۱۲۷۵۷۸۱۱۴۰۱۵۹۰۲۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۸۱
عنوان حساب: درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش نزد بانک مرکزی ایران
بانک عامل: بانک ملی ایران
۶- پرینت کارنامه قبولی در آزمون
۷- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳جدید پشت نویسی شده  (با درج نام و نام خانوادگی-کد ملی  در پشت عکس)
۸- اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)
۹- اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)
۱۰- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا  (برای آقایان- دو سری)
۱۱- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)
۱۲- اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)( نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است)
۱۳- اصل شناسنامه همسر و فرزندان و کپی خوانا از تمام صفحات (امتیاز تاهل و فرزند)
۱۴- معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵درصد ایثارگران ( از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)
۱۵- معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵%ایثارگران
مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و  نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۶-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
۱۷- مبلغ 1/200/000 ریال هزینه معاینات پزشکی از پذیرفته شدگان اخذ می گردد. (طریق کارتخوان دریافت می گردد)
تذکر مهم:
۱- ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده  داوطلب پذیرش نخواهد شد.
۲- عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.
3- برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.
۴- از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی خودداری نمایید.
توجه: کلیه فرمهای پیوست اطلاعیه مذکور  توسط داوطلبان به صورت یک رو و خوانا تکمیل و در روز بررسی مدارک تحویل گردد.

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام دبیر و هنرآموز - سال 1402

اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدامی
خبر 27 شهریور 1402: اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدامی رشته شغلی دبیر و هنرآموزی
زمان حضور در حوزه های ارزیابی ( مصاحبه ) آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنراموزی سال ۱۴۰۲ افراد غایب در افرایند ارزیابی
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان غایب چند برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان می رساند جهت حضور در حوزه های ارزیابی به فایل پیوست مراجعه و  موارد ذکر شده در اطلاعیه شماره ۳ را به دقت مطالعه نمایند. هر فرد طبق زمان بندی اعلام شده راس ساعت ۶:۰۰ صبح در نوبت اول و ساعت ۱۳:۰۰ در نوبت دوم در گروه ارزیابی که طبق شماره آن ذکر شده است  حضور یابد.

اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدامی
خبر 26 شهریور 1402: اطلاعیه شماره چهار آزمون استخدامی رشته شغلی "دبیر و هنرآموزی"
زمان حضور در حوزه های ارزیابی (مصاحبه) آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنراموزی سال ۱۴۰۲ برای افراد جا مانده از افرایند ارزیابی
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان؛ ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان، طی اطلاعیه شماره چهار؛ زمان انجام ارزیابی تخصصی (مصاحبه) برای جاماندگان را به شرح زیر اعلام کرد:
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان جامانده چند برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان می رساند جهت حضور در حوزه های ارزیابی به فایل پیوست مراجعه و موارد ذکر شده در اطلاعیه شماره سه را به دقت مطالعه نمایند.
هر فرد طبق زمان‌بندی اعلام شده راس ساعت ۶:۰۰ صبح در نوبت اول و ساعت ۱۳:۰۰ در نوبت دوم در گروه ارزیابی که طبق شماره آن ذکر شده است حضور یابد.
لینک اطلاعیه شماره سه: https://golestan.medu.gov.ir/fa/node/۶۷۸۱۰

اطلاعیه شماره 3 آزمون استخدامی
خبر 18 شهریور 1402: زمان حضور در حوزه های ارزیابی (مصاحبه) آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنراموزی سال 1402
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان طی اطلاعیه شماره سه، زمان حضور در حوزه های ارزیابی ( مصاحبه ) آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنراموزی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان می رساند جهت حضور در حوزه های ارزیابی به فایل پیوست مراجعه و موارد ذیل دقت و توجه لازم را داشته باشند.
۱- هر فرد طبق زمان بندی اعلام شده راس ساعت ۶:۰۰ صبح در نوبت اول و ساعت ۱۳:۰۰ در نوبت دوم در گروه ارزیابی که طبق شماره آن ذکر شده است حضور یابد.
۲-‌ تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه (۶:۱۵ – ۱۳:۱۵) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد و به منزله غیبت غیرموجه تلقی شده و از ادامه فرایند استخدامی حذف می گردد.
۳- اصل فیش واریزی به مبلغ ۲۱۴۰۰۰۰ ریال (دویست و چهارده هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش نزد بانک مرکزی به شماره حساب و شناسه زیر و تحویل اصل فیش واریزی با قید نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره تلفن همراه فرد پذیرفته شده در زمان اجرای مصاحبه می باشند.
نکته مهم: به دلیل احتمال برگشت خوردن مبالغ واریزی طی ۲۴ ساعت پس از واریز به حساب واریز کننده، لازم است داوطلبان محترم در نگارش شماره حساب و شناسه دقت لازم اعمال نموده و در صورت برگشت مبلغ به حساب واریز کننده، نسبت به واریز مجدد مبلغ اقدام نمایند. بدیهی است در حین و پس از اجرای مصاحبه فیش های دریافتی با گزارشات واریزی بانک مطابقت داده خواهد شد.
شماره حساب: IR۵۸۰۱۰۰۰۰۴۰۷۸۰۳۰۱۰۳۹۲۵۳۱۵
شماره شناسه: ۳۴۹۱۲۷۵۷۸۱۱۴۰۱۵۹۰۲۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۸۱
عنوان حساب: درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش نزد بانک مرکزی ایران
بانک عامل: بانک ملی ایران
۴-‌شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت‌ (کارت ملی و شناسنامه)، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند.
۵- ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع ودرصورت کشف به عنوان تخلف محسوب می گردد.
تذکر مهم:
الف)ارائه مدارک و مستنداک غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.
ب) با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه توصیه می گردد.
ج) حضور هرگونه افراد همراه غیر از داوطلبان در محل کانونهای ارزیابی ممنوع می باشد.
د)حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی تخلف محسوب می گردد.
در صورت بروز هر سوال و مشکل با شماره تماس بگیرید.
۰۱۷۳۲۶۲۱۱۸۳
۰۱۷۳۲۶۲۲۹۶۹
۰۱۷۳۲۶۲۲۷۰۱

اطلاعیه شماره 2 آزمون استخدامی
خبر 16 شهریور 1402: تمدید مهلت ارائه مدارک و تشکیل پرونده داوطلبان پذیرفته شده آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
ستاد جذب و استخدام آموزش و پرورش گلستان با انتشار اطلاعیه شماره دو از تمدید مهلت ارائه مدارک و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی رشته شغلی دبیری و هنرآموزی می‌رساند؛ آن دسته از پذیرفته شدگانی که در موعد مقرر اعلامی در اطلاعیه شماره یک نتوانستند مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه و ... اقدام نمایند می‌رساند، طی روز های پنجشنبه ۱۶ شهریور و سه شنبه ۲۱ شهریورماه می‌توانند جهت ارائه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی و انجام مصاحبه، اقدام نمایند.
پذیرفته شدگان خانم‌ و آقا از ساعت ۸ الی ۱۴ شخصا نسبت به ارائه مدارک (مطابق با اطلاعیه شماره یک) به آدرس گرگان- بعد از ميدان بسيج- شهركت زیتون- مدرسه متوسطه اول حيات طيبه مراجعه و اقدام کنند.
داوطلبین ارجمند دقت نمایند این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و عدم مراجعه برای داوطلب هیچ حقی ایجاد نخواهد کرد و داوطلب از ادامه فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
اطلاعیه هسته گزینش آموزش و پرورش گلستان
خیر 13 شهریور 1402: اطلاعیه هسته گزینش آموزش و پرورش گلستان درخصوص زمان، مکان و مدارک مورد نیاز مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز 1402
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مدیر هسته گزینش استان با صدور اطلاعیه ای زمان، مکان و شیوه دعوت به مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموز ۱۴۰۲را اعلام کرد:
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اولیه آزمون استخدام دبیری سال ۱۴۰۲ می رساند براساس جدول زمانبندی که به پیوست اطلاعیه آمده است با رعایت نکات ذیل در مکان های انجام مصاحبه گزینش حاضر شوید.
۱- راس ساعت مقرر در مکان معین شده حضور داشته باشید.
۲- زمان معین شده تقریبی بوده و  تغذیه کافی به همراه داشته باشید.
۳- از آوردن همراه جداً خودداری نمایید.
۴- چنانچه زمان انجام مصاحبه گزینش با تحویل مدارک و یا ارزیابی تخصصی در یک روز بود ابتدا به مکان انجام مصاحبه گزینش مراجعه وسپس به مکان تحویل مدارک و یا ارزیابی تخصصی  مراجعه نمایید.
۵- فرم اطلاعات فردی تکمیل شده به همراه اصل شناسنامه و کارت ملی و گواهی عضویت بسیج معتبرو همچنین مقام یا رتبه در سطوح (بین المللی ، کشوری ، استانی و منطقه ای) در رشته های مختلف و کپی کارت ایثارگری را جهت رؤیت به مصاحبه گر گزینش تحویل نمائید.
مهم : چنانچه داوطلب معرفی شده به مصاحبه دبیری، در پروژه ماده ۲۸ آموزگاری سال جاری در مصاحبه گزینشی شرکت نموده است در این مرحله نیاز به مصاحبه مجدد گزینشی ندارد . ( اما حضور در ارزیابی تخصصی الزامی می باشد.)

مکان انجام مصاحبه عمومی گزینش

خواهران: استان گلستان- شهرستان گرگان - جاده کمربندی – ویلاشهر- ویلای ۱۶- مدرسه متوسطه دوره دوم فرزانگان  تیزهوشان

برادران: استان گلستان- شهرستان گرگان- جاده کمربندی- شهرک مولوی- مولوی ۴ – مدرسه متوسطه دوره اول فرزانگان تیزهوشان

مشاهده جدول زمانبندی

اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز
خبر 11 شهریور 1402: اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال 1402
علی اکبر دنکوب مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گلستان ، زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ را به شرح ذیل اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ می رساند، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به شرح زیر اعلام شد.
مقتضی است پذیرفته شدگان گرامی سریعاً نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه و ارائه آن در موعد مشخص شده مطابق برنامه زمانبندی موجود در پیوست اطلاعیه، اقدام نمایند.
مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:
۱- تکمیل فرم پیوست آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی
۲- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و دو برگ فتوکپی آن (در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)
۳- اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل(فرم پیوست) سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)
الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.
ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه قرار می گیرد.
ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند).
۵- ارائه کد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی در سامانه my.medu.ir
۶- پرینت کارنامه قبولی در آزمون
۷- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (با درج نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس)
۸- اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)
۹- اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)
۱۰- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا (برای آقایان- دو سری)
۱۱- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)
۱۲-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است (برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد) (نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است)
۱۳- اصل شناسنامه همسر و فرزندان و کپی خوانا از تمام صفحات (امتیاز تاهل و فرزند)
۱۴-معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵درصد ایثارگران (از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)
۱۵- معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵% ایثارگران
مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۶-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در رشته دبیری حکمت ومعارف اسلامی لحاظ خواهد شد.)
۱۷- مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ ریال (صد و بیست هزار تومان) هزینه معاینات پزشکی از پذیرفته شدگان اخذ می گردد.( از طریق کارتخوان دریافت می گردد)
تذکر مهم:
۱-ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده داوطلب پذیرش نخواهد شد.
۲-عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.
۳-برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.
۴-ارایه مدارک و مستندات مربوط به سوابق علمی ،آموزشی و پژوهشی برابر نمون برگ (فرم شماره ۱۹ پیوستی) در روز بررسی مدارک و تشکیل پرونده (برای افراد حائز شرایط) الزامی می باشد. در ستون آخر (نحوه ارزیابی) دقت شود که تاییدات خواسته توسط ارگان های ذی ربط انجام شود و بدون این تاییدات نمره ای در نظر گرفته نخواهد شد.
۵- از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی خودداری نمایید.
۶- به موجب بند ۶ از بخش هشتم تذکرات مهم مندرج در صفحه ۱۷ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه اطلاعات خود اظهاری و مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت را پس از اعلام نتایج آزمون کتبی داوطلبان بررسی خواهند نمود لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیر رسمی در وزارت آموزش و پرورش (برای محاسبه حداکثر سن) مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی باشد برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون استخدامی، داوطلب از ادامه فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
توجه: کلیه فرمها ی پیوست اطلاعیه مذکور توسط داوطلبان به صورت یک رو و خوانا تکمیل و در روز بررسی مدارک تحویل گردد.
آدرس مكان تشكیل پرونده: گرگان- بعد از میدان بسیج- شهركت زیتون- مدرسه متوسطه اول حیات طیبه

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگاری - سال 1401

فرصت مجدد جهت ارائه مدارک و مستندات
خبر 23 مرداد 1402: فرصت مجدد جهت ارائه مدارک و مستندات پژوهشی، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در ارزیابی تکمیلی
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان در اطلاعیه شماره دوازده فرصت مجدد برای افرادی که در زمان ارزیابی نتوانسته اند مدارک و مستندات حائز امتیازخود را ارئه دهند برگزار می کند.
نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات که در فایل ضمیمه قابل مشاهده است، تاکید می‌گردد مدارک ارائه شده باید به تایید موراد ذکر شده در قسمت نحوه ارزیابی رسیده باشد و اصل ان ارائه شود.
زمان مراجعه: روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
آدرس مراجعه: گرگان، خیابان ۵ آذر، انتهای آذر ۴، پژوهشکده تعلیم و تربیت
ساعت مراجعه: ۷ الی ۱۴
قابل ذکر این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
در صورت بروز هر سوال و مشکل با شماره زیر تماس بگیرید:
۰۱۷۳۲۶۲۱۱۸۳ 
۰۱۷۳۲۶۲۲۹۶۹
۰۱۷۳۲۶۲۲۷۰۱
اعلام زمان حضور در حوزه های ارزیابی
خبر 17 مرداد 1402: اعلام زمان حضور در حوزه های ارزیابی (مصاحبه) آزمون استخدام پیمانی رشته شغلی آموزگاران استثنایی سال ۱۴۰۱

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ستاد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان، طی اطلاعیه شماره یازده، زمانبندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌ی شغلی آموزگاران استثنایی در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان می رساند جهت حضور در حوزه های ارزیابی به موارد ذیل دقت و توجه لازم را داشته باشند.

۱- هر فرد طبق زمان بندی اعلام شده راس ساعت ۶:۳۰ صبح در گروه ارزیابی که طبق شماره آن ذکر شده است حضور یابد.

۲- ساعت پایان مصاحبه ۳ بعد از ظهر می باشد.

۳- تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه (۷:۱۵ ) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد و به منزله غیبت غیرموجه تلقی شده و از ادامه فرایند استخدامی حذف می گردد.

۴- اصل و یک سری کپی مدارک و مستندات ذکر شده در اطلاعیه شماره شش را با کیفیت عالی و خوانا اسکن نموده و در غالب لوح فشرده (CD) به مسئول بررسی کننده مدارک تحویل دهید.

۵- اصل فیش واریزی مبلغ ۲،۱۴۰،۰۰۰ ریال (دویست و چهارده هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش (به اطلاعیه شماره ۷ مراجعه نمایید)

۶- شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت (کارت ملی و شناسنامه)، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند.

۷- ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع ودرصورت کشف به عنوان تخلف محسوب می گردد.

۸- داوطلبان می‌بایست دو قطعه عکس پرسنلی سه در چهار (پشت نویسی شده) به همراه داشته باشند.

 تذکر مهم: 

الف) ارائه مدارک و مستنداک غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.

 ب) با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه توصیه می گردد.

ج) حضور هرگونه افراد همراه غیر از داوطلبان در محل کانونهای ارزیابی ممنوع می باشد.

د)حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی تخلف محسوب می گردد.

در ضمن لازم به ذکر است در روز مصاحبه اصل مدارک ذیل را جهت روئیت مصاحبه گر عمومی به همراه داشته باشید:

شناسنامه-کارت ملی-مدرک مربوط به نسبت با ایثارگر-کارت و یا معرفی نامه عضویت بسیج عادی یا فعال -عضویت هلال احمر یا نهادهای دیگر-مقام یا رتبه در سطح بین المللی،کشوری ،استانی و منطقه ای

در صورت بروز هر سوال و مشکل با شماره زیر تماس بگیرید:

  ۰۱۷۳۲۶۲۱۱۸۳

 ۰۱۷۳۲۶۲۲۹۶۹

۰۱۷۳۲۶۲۲۷۰۱

مشاهده فایل پیوست

اعلام زمان جدید برگزاری فرآیند ارزیابی تکمیلی
خبر 11 مرداد 1402: اعلام زمان جدید برگزاری فرآیند ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش استان گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، پیرو تصمیم هیئت دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ مردادماه در سراسر کشور به علت گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری و حفظ سلامت شهروندان، به اطلاع می‌رساند فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در تمامی حوزه‌های ارزیابی سراسر کشور، در روزهای چهارشنبه ۱۱ مرداد و پنجشنبه ۱۲ مرداد لغو گردید.

ضمنا متذکر می‌گردد آزمون کتبی دبیری وزارت آموزش و پرورش در موعد مقرر خود یعنی پنجشنبه ۱۲/۰۵/۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در فایل پیوست زیر می‌توانید آدرس و برنامه زمانبندی جدید حضور داوطلبان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی استان گلستان را ملاحظه کنید:

مشاهده فایل پیوست

اطلاعیه شماره 10 آزمون استخدامی
خبر 25 تیر 1402: اطلاعیه شماره ده اعلام زمان حضور در حوزه های ارزیابی آموزش و پرورش گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ستاد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان، طی اطلاعیه شماره ده، زمانبندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌ی شغلی آموزگاری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان می رساند جهت حضور در حوزه های ارزیابی به موارد ذیل دقت و توجه لازم را داشته باشند.

۱- هر فرد طبق زمان بندی اعلام شده راس ساعت ۶:۳۰ صبح در گروه ارزیابی که طبق شماره آن ذکر شده است حضور یابد.

۲- ساعت پایان مصاحبه ۳ بعد از ظهر می باشد.

۳- تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه (۷:۱۵ ) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد و به منزله غیبت غیرموجه تلقی شده و از ادامه فرایند استخدامی حذف می گردد.

۴- اصل و یک سری کپی مدارک و مستندات ذکر شده در اطلاعیه شماره شش را با کیفیت عالی و خوانا اسکن نموده و در غالب لوح فشرده (CD) به مسئول بررسی کننده مدارک تحویل دهید.

۵- اصل فیش واریزی مبلغ ۲،۱۴۰،۰۰۰ ریال (دویست و چهارده هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش (به اطلاعیه شماره ۷ مراجعه نمایید)

۶- شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت (کارت ملی و شناسنامه)، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند.

۷- ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع ودرصورت کشف به عنوان تخلف محسوب می گردد.

۸- به دلیل تفاوت و ملاحظه در ارزیابی داوطلبان آموزگار استثنایی، ارزیابی تکمیلی این داوطلبان متعاقباً در روز های پایانی اعلام خواهد شد.

۹- داوطلبان می‌بایست دو قطعه عکس پرسنلی سه در چهار (پشت نویسی شده) به همراه داشته باشند.

 تذکر مهم: 

الف) ارائه مدارک و مستنداک غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.

 ب) با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه توصیه می گردد.

ج) حضور هرگونه افراد همراه غیر از داوطلبان در محل کانونهای ارزیابی ممنوع می باشد.

د)حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی تخلف محسوب می گردد.

در ضمن لازم به ذکر است در روز مصاحبه اصل مدارک ذیل را جهت روئیت مصاحبه گر عمومی به همراه داشته باشید:

شناسنامه-کارت ملی-مدرک مربوط به نسبت با ایثارگر-کارت و یا معرفی نامه عضویت بسیج عادی یا فعال -عضویت هلال احمر یا نهادهای دیگر-مقام یا رتبه در سطح بین المللی،کشوری ،استانی و منطقه ای

در صورت بروز هر سوال و مشکل با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۱۷۳۲۶۲۱۱۸۳ – ۰۱۷۳۲۶۲۲۹۶۹-

۰۱۷۳۲۶۲۲۷۰۱
مشاهده ادامه اطلاعیه

اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدامی
خبر 19 تیر 1402: اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تغییر زمان حضور داوطلبان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در حوزه‌های ارزیابی (مصاحبه)
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان؛ ستاد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ضمن اعلام لغو اطلاعیه شماره (۸) مبنی بر اعلام زمانبندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته شغلی آموزگاری در سال ۱۴۰۱؛ اطلاعیه شماره ۹ را صادر کرد؛ متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱، می‌رساند؛ پیرو بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، جدول زمانبندی حضور داوطلبان گرامی در حوزه‌های ارزیابی (اعلام شده در اطلاعیه شماره هشت) تغییر و طی اطلاعیه بعدی زمانبندی جدید اعلام خواهد شد.
بدیهی است، اطلاع رسانی زمان حضور داوطلبان گرامی از طریق پورتال و کانال های اطلاع رسانی رسمی آموزش‌ و پرورش استان گلستان انجام می‌گردد. شایان ذکر ‌است این تغییر تنها در تاریخ حضور دواطلبان در حوزه های ارزیابی انجام‌ گرفته و نکات و موارد ذکر شده در اطلاعیه شماره هشت به قوت خود باقی است.
اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی
خبر 19 تیر 1402: اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ستاد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان، طی اطلاعیه شماره هشت، زمانبندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌ی شغلی آموزگاری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

 بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان می رساند جهت حضور در حوزه های ارزیابی به موارد ذیل دقت و توجه لازم را داشته باشند.

۱-هر فرد طبق زمان بندی اعلام شده راس ساعت ۷ صبح در گروه ارزیابی که طبق شماره آن ذکر شده است  حضور یابد و دو قطعه عکس سه در چهار پشت نویسی شده به همراه داشته باشد.

۲- آدرس گروه ارزیابی متعاقباً از طریق سایت اداره کل اعلام خواهد

۳-ساعت پایان مصاحبه ۳ بعد ازظهر می باشد.

۴-تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه (۷:۱۵ ) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد و به منزله غیبت غیرموجه تلقی شده و از ادامه فرایند استخدامی حذف می گردد.

۵- اصل و یک سری کپی مدارک و مستندات ذکر شده در اطلاعیه شماره شش را با کیفیت عالی و خوانا اسکن نموده و در غالب لوح فشرده (CD) به مسئول بررسی کننده مدارک تحویل دهید.

۶- اصل فیش واریزی مبلغ ۲،۱۴۰،۰۰۰ ریال(دویست و چهارده هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش (به اطلاعیه شماره ۷ مراجعه نمایید)

۷-شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت (کارت ملی و شناسنامه)، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند.

۸- ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف محسوب می گردد.

۹- به دلیل تفاوت و ملاحظه در ارزیابی داوطلبان آموزگار استثنایی، ارزیابی تکمیلی این داوطلبان متعاقباً در روز های پایانی اعلام خواهد شد.

 تذکر مهم:

الف) ارائه مدارک و مستندات غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.

 ب) با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه توصیه می گردد.

ج) حضور هرگونه افراد همراه غیر از داوطلبان در محل کانونهای ارزیابی ممنوع می باشد.

د)حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی تخلف محسوب می گردد. مشاهده فایل پیوست

اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدامی
خبر 15 تیر 1402: اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در ادامه اجرای شیوه نامه آزمون استخدام سال ۱۴۰۱ کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در ارزیابی تکمیلی مکلف به واریز مبلغ ۲،۱۴۰،۰۰۰ ریال(دویست و چهارده هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش نزد بانک مرکزی به شماره حساب و شناسه زیر و تحویل اصل فیش واریزی با قید نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره تلفن همراه فرد پذیرفته شده در زمان اجرای مصاحبه می باشند.

توجه کنید: به دلیل احتمال برگشت خوردن مبالغ واریزی طی ۲۴ ساعت پس از واریز به حساب واریز کننده، لازم است داوطلبان محترم در نگارش شماره حساب و شناسه دقت لازم اعمال نموده و در صورت برگشت مبلغ به حساب واریز کننده، نسبت به واریز مجدد مبلغ اقدام نمایند. 

بدیهی است در حین و پس از اجرای مصاحبه فیش های دریافتی با گزارشات واریزی بانک مطابقت داده خواهد شد.

 

شماره حساب: IR۵۸۰۱۰۰۰۰۴۰۷۸۰۳۰۱۰۳۹۲۵۳۱۵

شماره شناسه: ۳۴۹۱۲۷۵۷۸۱۱۴۰۱۵۹۰۲۷۰۰۰۲۰۰۰۰۱۸۱

عنوان حساب:

درآمدهای اختصاصی وزارت آموزش و پرورش نزد بانک مرکزی ایران

اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدامی
خبر 13 تیر 1402: اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان گلستان در اطلاعیه شماره ۶ جدول مدارک و مستندات حائز امتیاز پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری در فرآیند ارزیابی تکمیلی را ارائه کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، با توجه به بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان در قالب ارزیابی سوابق در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی، جداول مربوط به این مدارک جهت اطلاع و بهره‌برداری پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش، ارائه شد.
شایان ذکر است زمان ارائه و بررسی اصل مدارک و مستندات حائز امتیاز داوطلبان، همزمان با ارزیابی تکمیلی و در تاریخ مشخص شده برای حضور هر داوطلب در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی می‌باشد.
نمون برگ مدارک، سوابق و مستندات که در فایل ضمیمه قابل مشاهده است، شامل موارد زیر می‌باشد:
کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی.
مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس دولتی و غیردولتی، کودکستان‌ها، مراکز فرهنی، تربیتی و تحقیقاتی (با ارائه مدارک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری).
گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری.
تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی.
پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون.
مشاهده فایل پیوست
اطلاعیه تمدید مهلت ارائه مدارک و مستندات
خبر 12 تیر 1402: اطلاعیه تمدید مهلت ارائه مدارک و مستندات آموزش و پرورش استان گلستان
پیرو دستور ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان گلستان، ۱۳ تیرماه آخرین مهلت ارائه مدارک و مستندات پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، آندسته از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های شغلی آموزگاری و استثنایی سال ۱۴۰۱ که در مهلت اعلام شده در اطلاعیه شماره چهار نتوانستد مدارک و مستندات خود را ارائه دهند و یا نقصی در مدارک خود داشته اند می‌رساند؛ جهت تکمیل یا ارائه مدارک می‌تواند روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۷ الی ۱۲ صبح با حضور در مرکز بررسی مدارک و مستندات (مدرسه حیات طیبه شهرک زیتون روستای سعد آباد) نسبت به رفع نواقص یا ارئه مدارک خوداقدام کنند.
نکته ۱: پذیرفته شدگان گرامی توجه کنند این آخرین مهلت ارائه مدارک و مستندات آزمون استخدامی ۱۴۰۱ خواهد بود و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.
نکته۲: پذیرفته شدگان گرامی توجه کنند، در اطلاعیه بعدی ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان گلستان که جمعه ۱۶ تیرماه صادر خواهد شد؛ جدول زمانبدی مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش (رشته های آموزگاری و استثنایی) در سال ۱۴۰۱، اعلام می گردد.
اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدامی
خبر 6 تیر 1402: اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان اطلاعیه شماره چهار آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ به شرح زیر صادر شد:

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی،آموزگار استثنایی و آموزگار عشایری) شهرستان های آزادشهر،آق قلا، بندرترکمن، بندرگز و رامیان می رساند، زمان بررسی و مستندات به روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ موکول گردید.

پیرو دستور ستاد برگزاری آزمون استخدامی استان گلستان ( اطلاعیه شماره ۲ جدول زمانبندی) در حال حاضر لغو و طبق جدول پیوست اعلام خواهد گردید.

خواهشمند است از مراجعه حضوری به مراکز بررسی و مستندات (مدرسه حیات طیبه شهرک زیتون روستای سعد آباد) خودداری نمایید و درصورت هر گونه ابهام به سایت golestan.medu.gov.ir مراجعه نموده، یا با شماره تلفن ۳۲۶۲۱۱۸۳-۰۱۷ امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان تماس حاصل نمایید.

مشاهده جدول زمانبندی

 زمانبندی بررسی اسناد و مدارک و مصاحبه پذیرفته‌شدگان
خبر 5 تیر 1402: اطلاعیه شماره 3 زمانبندی بررسی اسناد و مدارک و مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش گلستان
اطلاعیه شماره سه آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان گلستان
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، اداره منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان در اطلاعیه شماره سه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱، مدارك مورد نیاز جهت احراز مشمولی (اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه ثبت نام آزمون سازمان سنجش آموزش كشور) در خصوص تطبیق رشته تحصیلی پذیرفته شدگانی که سابقه همکاری با آموزش پرورش داشته و با رشته های غیر مرتبط در آزمون شرکت کرده اند اعلام کرد:
نکته یک: دارابودن حداقل دو سال سابقه آموزشی-تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تائید آموزش و پرورش كه در یك یا چند قالب مصادیق زیركسب شده باشد.

الف) مدارك احراز فعالیت درآموزش و پرورش بصورت خرید خدمات آموزشی:
۱- قرارداد با شركت
۲- گواهی اشتغال دو سال با ۱۰ ساعت در هفته تائید شده توسط كار گروه مربوط منطقه طبق فرم پیوستی
۳- ریز بیمه تائید شده
ب) مدارك احراز فعالیت به صورت سرباز معلم:
۱- گواهی اشتغال  ۲- حكم سرباز معلمی ۳-ابلاغ رایانه ای سرباز معلم
پ) مدارك احراز فعالیت به صورت حق التدریس:
۱- گواهی اشتغال  ۲- ابلاغ رایانه ای حق التدریس ۳- ریز پرداخت حق التدریس مورد تائید امور مالی آموزش و پرورش
ج) مدارك احراز فعالیت در مدارس غیر دولتی بصورت مهد كودك و مربی پیش دبستانی و پرسنل آموزشی:
۱- گواهی اشتغال دو سال با ۱۰ ساعت فعالیت درهفته تائید شده توسط كار گروه مربوط منطقه طبق فرم پیوستی
۲-ریز بیمه با كدكارگاه غیردولتی مربوط
۳- اصل و تصویر قرارداد با مدارس غیردولتی ابلاغ مورد تائید مدیر/ موسس
۴- تائیدیه گزینش به زمان اشتغال
د) مدارك احراز فعالیت در نهضت سواد آموزی:
۱- گواهی اشتغال دو سال با ۱۰ ساعت فعالیت در هفته
۲- فرم ۰۱۳ تائید شده دوسال توسط معاونت سوادآموزی استان
ر) مدارك احراز فعالیت در دارالقرآن دارای مجوز از سازمان تبلغیات اسلامی:
۱- گواهی اشتغال دوسال با ۱۰ ساعت فعالیت درهفته تائید شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان ۲- ریز بیمه با كد كارگاه مربوط تائید شده
*توجه: فرمت مخصوص گواهی انجام كار معرفی شدگان مشمولین فوق الذكر در اطلاعیه بعدی استان اعلام خواهد شد و فرمهای خارج از آن فرمت مورد پذیرش واقع نخواهد بود.
نکته دو: داوطلبانی که در هر دو انتخاب شغل محل خود پذیرفته شده اند برای طی مراحل بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و ... به استان شغل محل انتخاب اول خود مراجعه نمایند.

 اطلاعیه زمانبندی بررسی مدارک و مستندات
خبر 3 تیر 1402:  اطلاعیه زمانبندی بررسی مدارک و مستندات پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ می رساند، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به شرح زیر اعلام شد.

مقتضی است پذیرفته شدگان گرامی سریعاً نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه و ارائه آن در موعد مشخص شده مطابق برنامه زمانبندی موجود در پیوست اطلاعیه، اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز در زمان بررسی، مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:

۱- تکمیل فرم پیوست آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی

۲- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و دو برگ فتوکپی آن (در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)

۳- اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت ( برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت )؛

الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.

ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه قرار می گیرد.

ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود

۴- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان ( دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند ، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)

۵- ارائه کد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی

۶- پرینت کارنامه قبولی در آزمون

۷- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳جدید پشت نویسی شده ( با درج نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس)

۸- اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)

۹- اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)

۱۰- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا (برای آقایان- دو سری)

۱۱- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)

۱۲-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)( نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است)

۱۳- اصل شناسنامه همسر و فرزندان و کپی خوانا از تمام صفحات (امتیاز تاهل و فرزند)

۱۴-معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵درصد ایثارگران ( از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)

۱۵- معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵%ایثارگران

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۶-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)

۱۷- مبلغ ۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال هزینه معاینات پزشکی از پذیرفته شدگان اخذ می گردد.( طریق کارتخوان دریافت می گردد)

تذکر مهم:

۱ -ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده داوطلب پذیرش نخواهد شد.

۲ - عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

۳ - برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.

۴- از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی خودداری نمایید.

 توجه: کلیه فرمهای پیوست اطلاعیه مذکور توسط داوطلبان به صورت یک رو و خوانا تکمیل و در روز بررسی مدارک تحویل گردد.

اطلاعیه تشریح فرایند بررسی مدارک و مستندات

خبر 31 خرداد 1402: اطلاعیه تشریح فرایند بررسی مدارک و مستندات پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش گلستان
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، علی اکبر دنکوب رئیس اداره منابع انسانی و امور اداری آموزش‌ و پرورش استان گلستان، با اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی، طی اطلاعیه‌ای فرایند بررسی مدارک و مستندات، صلاحیت های عمومی گزینش و انجام ارزیابی تکمیلی را تشریح کرد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:
" به اطلاع داوطلبان شركت كننده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ كه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ برگزار شد، می‌رساند كه كارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار گرفته است.
متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی كه براساس نتیجه مندرج در كارنامه آزمون، جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شركت در مرحله بررسی اسناد و مدارك خوداظهاری و معاینات اولیه پزشكی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند ارزیابی تكمیلی وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند، از روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ حداكثر ظرف مدت ۷۲ ساعت، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تكمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارك مورد نیاز گزینش (عكس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر كارت ملی و سایر مدارك موردنیاز) اقدام نماید.
داوطلب می بایست برای اقدامات بعدی، در روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ به نشانی درگاه اطلاع رسانی اداره كل آموزش و پرورش استان‌ به نشانی golestan.medu.gov.ir/ مراجعه و براساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان، از فرآیند ارزیابی تكمیلی و مصاحبه گزینشی خود اطلاع یابد.
جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و داشتن شماره همراه با مالكیت شخص داوطلب الزامی می باشد.
داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) می بایست جهت بررسی اسناد و مدارك خوداظهاری در زمان ثبت‌نام در آزمون مزبور و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی (معاینات پزشكی) در این مرحله، مطابق زمان تعین شده توسط اداره كل آموزش وپرورش استان گلستان اقدام نماید.
موارد مورد نیاز در زمان بررسی مدارك و مستندات خوداظهاری داوطلبان، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:
تكمیل فرم پیوست آمادگی برای بررسی اسناد و مدارك خوداظهاری و ارزیابی تكمیلی
اصل و تصویر مدارك تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
اصل تصویر مدارك مربوط به فرم استشهاد محل سكونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سكونت)
اصل و تصویر مدارك مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصد ایثارگران
 اصل و تصویر كارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان كه پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)
ارائه كد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الكترونیكی فرم اطلاعات فردی
لازم به ذكر است مدارك امتیازآور جهت ارزیابی تكمیلی به شرح زیر آماده گردد:
مدارك كسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی
سوابق فعالیت‌های تحصیلی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، تدریس و فناوری‌های نوین
گواهی‌های معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریت میانی و عالی
پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملكرد معلم، تالیف و تدوین مقالات معتبر

اطلاعیه پذیرفته شدگان سال 1400

اطلاعیه زمان و مکان مصاحبه
خبر 28 مرداد 1401: مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش استان گلستان اطلاعیه ای در خصوص زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان استخدام پیمانی 1400 صادر کرد.
به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان استخدام پیمانی (ماده ۲۸) ۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان گلستان می رساند: کلیه پذیرفته شدگان موظفند براساس برنامه زمان بندی شده در این لینک به مراکز مجری مصاحبه مراجعه نمایند. (فایل مکان و زمان مصاحبه در کانال آموزش و پرورش گلستان در شاد قابل دسترسی است آدرس شاد)
داوطلبان گرامی به نکات زیر توجه فرمایید:
به همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه
با توجه به شرایط حاضر و شیوع بیماری کرونا انتظار می رود تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمائید و وسایل بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده بهمراه داشته باشید
از آوردن افراد به عنوان همراه خودداری نمایید.
ساعت اعلام شده در جدول ، زمان حضور شما درمکان می باشد و ساعت دقیق انجام مصاحبه نیست، لذا نیم ساعت قبل از زمان تعیین شده در مکان حضور بهم رسانید و تا انجام مصاحبه شکیبا باشید.
درصورتی که گواهی بسیج ارائه نکرده اید روز مصاحبه بهمراه داشته باشید.
تذکر: پذیرفته شدگانی که از ادامه روند استخدام خود منصرف شده اند ضروری است انصراف خود را کتبا به هسته گزینش اعلام نمایند.
اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان نهایی
خبر 24 مراداد 1401: مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال۱۴۰۰ اطلاعیه ای بدین شرح صادر کرد.
به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان استخدام پیمانی (ماده ۲۸) ۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان گلستان می رساند: کلیه پذیرفته شدگان موظفند ظرف ۴۸ساعت (در روزهای سه شنبه و چهارشنبه) مدارک زیر را به نماینده گزینش شهرستان محل سکونت خود تحویل نمایند.
۱.تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۲.کارت ملی
۳.کارنامه نهایی قبولی آزمون استخدامی
۴.کپی مدرک تحصیلی
۵.کپی کارت پایان خدمت
۶.سوابق ایثارگری
۷.آخرین گواهی عضویت در بسیج
۸.گواهی کسب رتبه در مسابقات قرآنی و فرهنگی
در صورتی که پذیرفته شدگان بومی سایر استانها می باشند مدارک خود را به آدرس گلستان، گرگان، خیابان پنجم آذر، بین آذر ۷و۹ مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش استان گلستان صندوق پستی۳۷۷_۴۹۱۷۵ پست پیشتاز نمایند.
زمان و مکان مصاحبه گزینشی داوطلبان از طریق پورتال آموزش و پرورش استان گلستان و یا کانال شاد در اطلاعیه بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی
خبر 24 مرداد 1401: اطلاعیه شماره یک در خصوص آزمون استخدامی (ماده 28) سال 1400 آموزش و پرورش به شرح زیر اعلام گردید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش جهت پیگیری امور مربوط به ادامه فرایند استخدام (تشکیل پرونده استخدامی، شرکت در دوره مهارت آموزی) به شهرستان محل خدمت پذیرفته شده در آزمون مراجعه نمایند. 
وی افزود: رسیدگی به اعتراض نتایج مصاحبه مستلزم مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان و ارائه و ثبت درخواست کتبی (منضم به مدارک و مستندات لازم) در مهلت یک ماه بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون می باشد.
 مدیر منابع انسانی و امور اداری استان با اشاره به اینکه بررسی اعتراضات، شرایط و ضوابط مندرج در آگهی آزمون استخدامی ملاک عمل خواهد بود گفت: داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت (حداکثر سن مجاز برای آزمون، تاریخ اخذ مدرک تحصیلی، نداشتن کارت پایان خدمت و ...) معترض می باشند با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی قابل رسیدگی نخواهد بود.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر ارائه اعتراض در مهلت قانونی اعلام شده یاد آور شد: به مدارک و مستنداتی که بعد از مهلت یک ماه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی

خبر 23 مرداد 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 (مصاحبه تخصصی)  - مشترک با نهمین آزمون استخدام فراگیر و اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون مذکور اعلام گردید.

مشاهده اطلاعیه سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص آزمون آموزش و پرروش
مشاهده آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها
دانلود فرم رسیدگی به اعتراض ها

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اطلاعیه پذیرفته شدگان جدید (خانم)
خبر 12 تیر 1401: مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گلستان، زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان خانم " امتیاز تاهل به عنوان پذیرفته شده‌ی جدید" در مرحله اول آزمون استخدام پیمانی 1400 را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، به اطلاع پذیرفته شدگان جدید (خانم) که با اعمال امتیاز تاهل به عنوان پذیرفته شده سه برابرظرفیت جهت بررسی مدارک، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه معرفی شدند می رساند، جهت انجام مراحل فوق طبق نکات ذیل به کانون طه گرگان (انتهای خیابان شهید رجایی) مراجعه نمایند.
1-  پذیرفته شدگان رشته شغلی آموزگار ابتدایی شهرستان گنبد کاووس و رشته تربیت بدنی و علوم اجتماعی صبح روز دوشنبه 1401/04/13 مراجعه فرمایند.
2-  آموزگاران ابتدایی سایر شهر ها بعدظهر روز پنج شنبه 1401/04/16مراجعه فرمایند.
3-  پذیرفته شدگان در سایر رشته ها بر اساس جدول زمانبندی قبلی همراه پذیرفته شدگان مرحله اول مراجعه فرمایند.
اطلاعیه پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش گلستان
خبر 9 تیر 1401: منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان اطلاعیه شماره 3 آزمون استخدام پیمانی سال 1400 را صادر کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبان خانم که با احتساب " امتیاز تاهل به عنوان پذیرفته شده‌ی جدید" در مرحله اول آزمون استخدامی جهت بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مراحل مصاحبه معرفی شدند، می رساند؛ تا زمان اطلاع رسانی از طریق همین سایت از مراجعه به مراکز بررسی مدارک داوطلبان استخدام آموزش و پرورش خودداری نمایند .
لازم به ذکر است زمانبندی بررسی مدارک این افراد از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اطلاع رسانی خواهد شد.
اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان

خبر 8 تیر 1401: مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش گلستان، زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش وپرورش در نهمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر اعلام می گردد.

مقتضی است پذیرفته شدگان گرامی سریعاً نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه و ارائه آن در موعد مشخص شده مطابق برنامه زمانبندی موجود در پیوست اطلاعیه، اقدام نمایند.

الف- زمان بررسی مدارک و معاینه پزشکی: از دوشنبه مورخ ۰۴/۰۶/ ۱۴۰۱ لغایت پنجشنبه مورخ ۰۴/۱۶/ ۱۴۰۱ برابر زمانبندی

ب- مکان بررسی مدارک: گرگان – انتهای خیابان شهید رجائی – کانون طه گرگان

ج- مدارک مورد نیاز:

۱. پرینت کارنامه قبولی در آزمون

۲. دریافت و تکمیل نمون برگ های ذیل:

- فرم خوداظهاری مراجعه کنندگان (کووید ۱۹)

- فرم بررسی صلاحیت های فردی

- فرم استشهاد محل سکونت

- فرم اعلام آمادگی برای پذیرش مصاحبه

۳. مدارک بومی شهرستان:

الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.

ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه قرار می گیرد.

ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

۴. چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳جدید پشت نویسی شده ( با درج نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس)

۵. اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)

۶. اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)

۷. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا (برای آقایان- دو سری)

۸. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و دو برگ فتوکپی آن (در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)

۹. اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)

۱۰. اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)

۱۱. اصل شناسنامه فرزندان و کپی خوانا از تمام صفحات

نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است.

۱۲. معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵%ایثارگران (از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)

۱۳. معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵%ایثارگران

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۴. اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان فقط برای مشمولین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر)

۱۵.گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)

۱۶- مبلغ ۱۳۰۰۰۰۰ ریال هزینه مصاحبه و مبلغ ۶۵۰۰۰۰ ریال هزینه معاینات پزشکی از پذیرفته شدگان اخذ می گردد.( از طریق کارتخوان)

تذکر مهم:

۱ -ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده داوطلب پذیرش نخواهد شد.

۲ - معرفی شدگان مبتلا به کرونا که در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند، می بایست مدارک لازم را توسط ولی یا نماینده قانونی جهت بررسی مدارک در موعد مقرر ارائه نمایند.(مراحل مصاحبه علمی این افراد متعاقبا اعلام خواهد گردید)

۳- کلیه افراد معرفی شده نیاز به تکمیل و ارائه فرم اطلاعات فردی گزینش دارند و فرم های تکمیلی در روز مصاحبه به نماینده هسته گزینش استان تحویل می گردد.

۴ - داوطلبان موظف به رعایت کلیه شیوه‌نامه های بهداشتی (داشتن ماسک، دستمال کاغذی، آب آشامیدنی، خوراکی مورد نیاز ، مواد ضدعفونی کننده، خودکار آبی و ...) می باشند.

۵ - عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

۶ - برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.

۷ - از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی به منظور رعایت اصول بهداشتی جداً خودداری نمایید

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

اطلاعیه تکمیل فرم اطلاعات فردی
خبر 7 تیر 1401: هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش گلستان، اطلاعیه‌ای در خصوص آزمون استخدام پیمانی سال 1400 استان صادر کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش ‌و پرورش گلستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1400 می‌رساند، داوطلبان معرفی شده در این مرحله موظفند «فرم اطلاعات فردی» را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام کنند و در روز مصاحبه به نماینده هسته گزینش مستقر در مرکز مجری مصاحبه، تحویل نمایند. ضمنا سایر مدارک مورد نیاز گزینش پس از قبولی نهایی داوطلبان اطلاع رسانی می‌شود.
اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان
خبر 6 تیر 1401: مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گلستان ، زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1400 را اعلام کرد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال 1400 وزارت آموزش وپرورش در نهمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر اعلام می گردد.
مقتضی است پذیرفته شدگان گرامی سریعاً نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه و ارائه آن در موعد مشخص شده مطابق برنامه زمانبندی موجود در پیوست اطلاعیه، اقدام نمایند.
الف- زمان بررسی مدارک و معاینه پزشکی: از دوشنبه مورخ 04/06/ 1401 لغایت پنجشنبه مورخ 04/16/ 1401 برابر زمانبندی
ب- مکان بررسی مدارک: گرگان – انتهای خیابان شهید رجائی – کانون طه گرگان
ج- مدارک مورد نیاز:
1. پرینت کارنامه قبولی در آزمون
2. دریافت و تکمیل نمون برگ های ذیل:
- فرم خوداظهاری مراجعه کنندگان (کووید 19)
- فرم بررسی صلاحیت های فردی (گزینش)
- فرم استشهاد محل سکونت
- فرم اعلام آمادگی برای پذیرش مصاحبه
3. مدارک بومی شهرستان:
الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.
ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه قرار می گیرد.
ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل 10 سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
4. چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳جدید پشت نویسی شده  ( با درج نام و نام خانوادگی-کد ملی  در پشت عکس)
5. اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)
6. اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)
7. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا  (برای آقایان- دو سری)
8. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و  دو  برگ فتوکپی آن (در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)
9. اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)
10. اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)
11. اصل شناسنامه فرزندان و کپی خوانا از تمام صفحات
نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است.
12. معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵%ایثارگران (از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)
13. معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵%ایثارگران
مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و  نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
14. اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان فقط برای مشمولین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر)
15.گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات 1 تا 3 از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
16- مبلغ 1300000 ریال هزینه مصاحبه و مبلغ 650000 ریال هزینه معاینات پزشکی از پذیرفته شدگان اخذ می گردد.( از طریق کارتخوان)
تذکر مهم:
1 -ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده  داوطلب پذیرش نخواهد شد.
2 - معرفی شدگان مبتلا به کرونا که در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند، می بایست مدارک لازم را توسط ولی یا نماینده قانونی جهت بررسی مدارک در موعد مقرر ارائه نمایند.(مراحل مصاحبه علمی این افراد متعاقبا اعلام خواهد گردید)
3- کلیه افراد معرفی شده نیاز به تکمیل و ارائه فرم اطلاعات فردی گزینش دارند و فرم های تکمیلی در روز بررسی مدارک به نماینده هسته گزینش استان تحویل می گردد.
4 - داوطلبان موظف به رعایت کلیه شیوه‌نامه های بهداشتی (داشتن ماسک، دستمال کاغذی، آب آشامیدنی، خوراکی مورد نیاز ، مواد ضدعفونی کننده، خودکار آبی و ...) می باشند.
5 - عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.
6 - برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.
7 - از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی به منظور رعایت اصول بهداشتی جداً خودداری نمایید.

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 99

خبر استخدام 870 نفر در آموزش و پرورش گلستان

خبر 27 خرداد 1400: خبر استخدام 870 نفر در آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار داشت: درنهمین آزمون استخدام پیمانی 870 نفر سهمیه به آموزش و پرورش گلستان اختصاص یافته است و تلاش ما همواره ساماندهی نیروی انسانی بر مبنای  این اصل است که در حق کسی اجحاف نشده و همه تلاش خود را به کار می بندیم تا در چارچوب تعیین شده از سوی وزارت توزیع سهمیه عادلانه در شهرستان های استان وبا اولویت مناطق محروم صورت گیرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینحا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

خبر 20 اردیبهشت 1400: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

مدیر هسته گزینش استان از انتشار زمان مصاحبه گزینش آزمون استخدامی ماده 28 سال 1399 خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، محمدرضا قربانی، مدیر هسته گزینش  استان از اعلام زمان و مکان مصاحبه گزینشی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399 آموزش و پرورش استان خبر داد.
وی از پذیرفته شدگان خواست تا طبق جدول پیوست، طبق برنامه مشخص حضور یابند.

جهت مشاهده جدول زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

خبر 25 فروردین 1400: اطلاعیه سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان اعلام کرد: برای بررسی صلاحیت های عمومی گزینش قبول شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 99 در این مرحله نیازی به ارائه مدارک نیست.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، محمدرضا قربانی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان اعلام کرد: با توجه به اعلام نتایج استخدام پیمانی سال۹۹ و آغاز فرایند بررسی صلاحیت عمومی داوطلب در گزینش، جمع آوری مدارک مورد نیاز برای گزینش داوطلبان در مرحله اول صورت پذیرفته است و نیازی به ارائه مدارک در این مرحله نمی باشد؛ زمان و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی گزینش متعاقباً از طریق درج اطلاعیه در پورتال اداره کل آموزش و پرورش گلستان به داوطلبان اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام می توانند با هسته گزینش آموزش و پرورش استان  به شماره ۰۱۷۳۲۳۳۱۲۶۹تماس حاصل نمایند.

اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

مدیرمنابع انسانی وامور اداری آموزش و پرورش گلستان در خصوص تکمیل مراحل قبل از استخدام پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش سال 1399 اظهار داشت: قبول شدگان یک برابر ظرفیت برای پیگیری امور مربوط به استخدام خود در روزهای آینده به پورتال اداره کل آموزش و پرورش گلستان مراجعه نموده وراهنمایی لازم را دریافت نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، روز سه شنبه 24 فروردین 1400 ، رضا قدمنان مدیرمنابع انسانی  وامور اداری  آموزش و پرورش گلستان در خصوص تکمیل مراحل قبل از استخدام پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش  در سال 1399 اظهار داشت: قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش  از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش جداً خودداری وبرای پیگیری امور مربوط به استخدام خود به پورتال اداره کل آموزش و پرورش گلستان مراجعه نموده وراهنمایی لازم را دریافت نمایند. ادامه مراحل قبل از استخدام ( بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ، گواهی عدم سوء پیشینه ، آزمایشات و معاینات پزشکی ، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی ) متعاقباً از طریق همین سایت طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد. 
قدمنان  در ادامه افزود: داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجشاقدام نمایند.
مدیر منابع انسانی و امور اداری در پایان گفت: رسیدگی به اعتراض مصاحبه استخدامی، حداکثر تا یک ماه بعداز اعلام نتایج قطعی صورت می پذیرد، تقاضای بررسی و رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه استخدامی براساس «فرم رسیدگی به اعتراض» (پیوست) انجام گرفته و لازم است این فرم پس از تکمیل به اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به آدرس: گرگان ، خیابان شهید بهشتی، بهشت23، شهرک بهارستان با کد پستی 4913858188   ارسال گردد.

جهت دانلود فرم رسیدگی به اعتراضات اینجا کلیک نمایید

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش

خبر 23 فروردین 1400: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 99 اعلام گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه و نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

اعلام جزئیات و زمان پذیرش نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر 19 اسفند 99: اعلام جزئیات و زمان پذیرش نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: نتایج اولیه این آزمون با پذیرش ٢/۵ برابر ظرفیت انجام شد و بعد از این مرحله فرایند مصاحبه‌ها تمام شده است و نتایج را به سازمان سنجش ارجاع دادیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه تکمیل فرم اطلاعات فردی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه تکمیل فرم اطلاعات فردی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

هسته گزینش آموزش و پرورش گلستان، در خصوص تکمیل فرم اطلاعات فردی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال 99 اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، به نقل از هسته گزینش آموزش وپرورش استان،پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال 99 آموزش و پرورش گلستان موظفند فرم اطلاعات فردی را ا زطریق لینک پیوست خبر دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس اقدام وبه همراه دو قطعه عکس پرسنلی و تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، کپی مدرک تحصیلی ، کپی کارت پایان خدمت ، سوابق ایثارگری ، آخرین گواهی عضویت در بسیج و گواهی کسب رتبه در مسابقات قرآنی همزمان با تحویل سایر مدارک و طبق برنامه اعلامی ، تحویل نماینده هسته گزینش استان مستقر در کانون طه نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر پذیرفته شدگان می توانند به پورتال هسته گزینش آموزش و پرورش گلستان مراجعه نموده ویا با شماره ۰۱۷۳۲۳۳۱۲۶۹ تماس حاصل نمایند.

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گلستان ، زمان بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال99 را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال 1399 وزارت آموزش وپرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور می رساند، جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به شرح زیر اعلام شد.
مقتضی است پذیرفته شدگان گرامی سریعاً نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه وارائه آن در موعد مشخص شده مطابق برنامه زمانبندی موجود در پیوست اطلاعیه، اقدام نمایند.
مدارک لازم:
1. پرینت کارنامه قبولی در آزمون
2. فرم خوداظهاری مراجعه کنندگان (کووید 19)
3. فرم خوداظهاری و سوابق بیماری(شماره 4-الف) (اثر انگشت و امضاء شخص انجام پذیرد)
4. نمون برگ شماره 3 (معاینات پزشکی) (اثر انگشت و امضاء شخص انجام پذیرد)
5 . فرم بررسی صلاحیت های فردی (گزینش )
توجه: کلیه فرمها ی پیوست اطلاعیه مذکور توسط داوطلبان به صورت یک رو و خوانا تکمیل و در روز بررسی مدارک تحویل گردد.
6. مدارک بومی شهرستان:
الف-در صورتی که در شناسنامه داوطلب، شهرستان محل تولد با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد نیاز به فرم استشهاد و گواهی تحصیل نمی باشد.
ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مورد محاسبه قرار می گیرد.
ج- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل 10 سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
9. چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳جدید پشت نویسی شده ( با درج نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس)
10. اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری یک رو)
11. اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا (دو سری)
12. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت الکترونیکی و فتوکپی خوانا (برای آقایان- دو سری)
13. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و دو برگ فتوکپی آن (در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد قبول است)
14. اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)
15. اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)
نامه از دستگاه یا اداره مربوطه مبنی بر خدمت تمام وقت، تاریخ شروع و انتهای خدمت و قید دریافت حقوق و مزایا از اعتبارات دولتی الزامی است.
16. معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵%ایثارگران (از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یا اداره کل مربوطه)
17. معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵%ایثارگران
مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
18. اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان فقط برای مشمولین که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر)
19.گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات 1 تا 3 از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
تذکر مهم:
1 -ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در روز بررسی مدارک الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده داوطلب پذیرش نخواهد شد.
2 - معرفی شدگان مبتلا به کرونا که در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند، می بایست مدارک لازم را توسط ولی یا نماینده قانونی جهت بررسی مدارک در موعد مقرر ارائه نمایند.(مراحل مصاحبه علمی این افراد متعاقبا اعلام خواهد گردید)
3- کلیه افراد معرفی شده نیاز به تکمیل و ارائه فرم اطلاعات فردی گزینش دارند و فرم های تکمیلی در روز بررسی مدارک به نماینده هسته گزینش استان تحویل می گردد.
4 - داوطلبان موظف به رعایت کلیه شیوه‌نامه های بهداشتی (داشتن ماسک، دستمال کاغذی، آب آشامیدنی، خوراکی مورد نیاز ، مواد ضدعفونی کننده، خودکار آبی و ...) می باشند.
5 - عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.
6 - برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.
7 - از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و مصاحبه علمی به منظور رعایت اصول بهداشتی جداً خودداری نمایید.
فهرست مدارک و مستندات قابل ارائه ، زمان و مکان مراجعه داوطلبان جهت بررسی مدارک و معاینات و فرم های مربوطه :

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم استشهاد محل سکونت اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم اعلام آمادگی معاینات پزشکی و مصاحبه اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم خوداظهاری اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده مدارک و مستندات اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم خوداظهای (کووید 19) اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده زمانبندی مراجعه اینجا کلیک نمایید

زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مشخص شد

خبر 12 دی 99: زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مشخص شد (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه اول بهمن ۹۹ اعلام می‌شود. فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرآیند برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، گفت: طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در دو نوبت برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 98

طلاعیه پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان تاخیر گزینشی و جا مانده سنوات قبل آزمون

خبر 11 اردیبهشت 99: اطلاعیه پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان تاخیر گزینشی و جا مانده سنوات قبل آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (منبع: سایت پردیس بنت الهدی صدر رشت)

پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان "تاخیر گزینشی "و "جا مانده سنوات قبل" آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
با احترام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، به اطلاع میرساند بارگذاری اطلاعات 304 نفر از پذیرفته شدگان "تاخیر گزینشی "و "جا مانده سنوات قبل" آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ساعت 15:30 در سامانه گلستان انجام گرفت .زمان پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان تاخیر گزینشی "و "جا مانده سنوات قبل" آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دوره مهارت آموزی ماده 28 از روز چهارشنبه 1398/02/10 (ساعت 15:30) امکان پذیر می باشد. پذیرفته شدگان جهت ورود به سیستم، u982 و در ادامه آن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی خود را بعنوان گذر واژه وارد نمایید.

اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی پذیرفه شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

خبر 4 اردیبهشت 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی پذیرفه شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان (منبع: سایت آموزش و پرورش گیلان)

پذیرفته‌شدگان محترم می توانند جهت دریافت معرفی نامه برای استعلامات اولیه (آزمایشات پزشکی، عدم سوء پیشینه و …) و فرم تعهد محضری مطابق برنامه اعلامی براساس جنسیت و حروف الفبا براساس نام خانوادگی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان یا مناطق سهمیه قبولی خود مراجعه نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 سهمیه استان گیلان می رساند:

* پذیرفته شدگان رشته‌های شغلی «هنرآموز» و «استادکار» جهت اطلاع و ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، به پایگاه اطلاع ‌رسانی دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی مراجعه نمایند.

* پذیرفته شدگان سایر رشته‌های‌ شغلی (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی ‌مدارس) براساس‌کارنامه نهایی صادره ازسامانه همگام جهت اطلاع از ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.

* با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور و جلوگیری از تجمع و رفت و آمد غیرضروری و تسهیل در انجام امور مربوطه، پذیرفته‌شدگان محترم می توانند جهت دریافت معرفی نامه برای استعلامات اولیه (آزمایشات پزشکی، عدم سوء پیشینه و …) و فرم تعهد محضری مطابق جدول شرح ذیل (براساس جنسیت و حروف الفبا براساس نام خانوادگی) به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان یا مناطق سهمیه قبولی خود مراجعه نمایند.

* معرفی نامه های پذیرفته شدگان ساکن استان های دیگر به صورت ایمیل برای آنان ارسال می گردد و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

 اطلاعیه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 98

خبر 1 اردیبهشت 99: اطلاعیه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال 98 (منبع: سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش)

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش، با ارسال اطلاعیه ای، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش و فرایند جذب) پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال 1398 آموزش و پرورش را منتشر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان گرامی آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه 1398 (موضوع مجوز شماره151610 مورخ 27 خرداد1398 و مجوز 160491 مورخ 1تیر1398سازمان اداری و استخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مزبور بعد از طی مراحل قانونی از طریق سامانه همگام، اعلام خواهد شد. مقتضی است اقدامات ذیل از سوی داوطلبان محترم انجام گردد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

اصلاحیه اطلاعیه مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

خبر 1 بهمن 98: اصلاحیه اطلاعیه مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان (منبع: سایت آموزش و پرورش گیلان)

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 98 آموزش و پرورش گیلان می رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی مطابق جداول ذیل در روز ، ساعت و مکان یاد شده با دردست داشتن مدارک لازم حضور داشته باشند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 98 آموزش و پرورش گیلان که در مرحله بررسی مدارک و معاینات پزشکی تأیید شده اند، می رساند :جهت انجام مصاحبه تخصصی مطابق جداول ذیل در روز ، ساعت و مکان یاد شده با دردست داشتن مدارک لازم حضور داشته باشند.

بدیهی است از افرادی که مدارک آن ها مورد تأیید کمیته بررسی مدارک قرار نگرفته یا در مرحله معاینات پزشکی رد پزشکی شده اند ، مطابق دستور العمل مربوطه، مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

مدارک لازم:

اصل و تصویرشناسنامه
اصل و تصویر کارت ملی
پوشه روغنی
گیره 10 سانتی
4 عدد کاور A4
2 قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده
توجه : داوطلبانی که حافظ کل قرآن ، برگزیدگان مسابقات بین المللی قرآن ، نخبگان علمی و مهارتی ، مخترعان ، مبتکران ، برگزیدگان المپیادهای علمی ،فرهنگی،هنری و مهارتی ، جشنواره خوارزمی می باشند، و مدارک آنان در کمیته بررسی مدارک و مستندات تایید گردید ، با در دست داشتن اصل اسناد و مدارک معتبر و یک نسخه فتوکپی آن ها در روز مصاحبه ، می توانند از امتیازات نخبگان استفاده نمایند.بدیهی است بهره مندی از امتیاز نخبگان صرفا در زمان انجام مصاحبه قابل احتساب است و پس از اتمام فرآیند مصاحبه به مدارک جدید امتیازی تعلق نخواهد گرفت .

** نکات مهم :

عدم حضور در روز و مکان تعیین شده برای مصاحبه، به منزله انصراف تلقی شده و مطابق شیوه نامه مصاحبه مجدد انجام نخواهد شد.
توجه داشته باشید روز و زمان مصاحبه بر اساس رشته شغلی تفکیک شده است و در رشته هایی که تعداد قبولی آنها زیاد می باشد تفکیک بر اساس رشته و شهر محل خدمت پذیرفته شدگان می یاشد.
لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع زمان مصاحبه در پردیسهای دانشگاهی ( آقایان: پردیس امام علی(ع) – خانم ها: پردیس بنت الهدی صدر) حضور یابند.
زمان و مکان انجام مصاحبه علمی – تخصصی به تفکیک رشته – جنسیت:

مصاحبه علمی پذیرفته شدگان خانم در دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر واقع در رشت- گلسار- بلوار گیلان – میدان تربیت ، در روزهای تعیین شده مطابق جدول شماره 1 انجام خواهد شد.

جدول شماره یک - ویژه مصاحبه خانم ها

روز صبح 8 لغایت 13 عصر14 لغایت 18
پنجشنبه

3 بهمن 98

ابتدایی استثنایی

مربی امور تربیتی

آموزش ابتدایی (پذیرفته شدگان شهر های اتاقور – آستارا – آستانه اشرفیه – انزلی – تالش)

طراحی دوخت

مراقب سلامت

شنبه

5 بهمن 98

معارف و فلسفه

مشاور

آموزش ابتدایی (پذیرفته شدگان شهر های املش – کیاشهر – تولمات – چابکسر – حویق – خشکبیجار – دیلمان – رحمت آباد – رحیم آباد – رضوانشهر )

عربی

شیمی

علوم تجربی

یکشنبه

6 بهمن 98

علوم اجتماعی

ادبیات فارسی

آموزش ابتدایی (پذیرفته شدگان شهر های خمام – رودبار – رودبنه – رودسر – سنگر – سیاهکل – شفت – صومعه سرا – عمارلو – فومن - کلاچای)

انگلیسی

کامپیوتر

حسابداری

هنر

دوشنبه

7 بهمن 98

ریاضی

تربیت بدنی

آموزش ابتدایی (پذیرفته شدگان شهر های کوچصفهان – کومله – لاهیجان – لنگرود – لشت نشا – لنگرود - ماسال)

 

مصاحبه علمی پذیرفته شدگان مرد در پردیس امام علی (ع) واقع در خیابان شهدا – خیابان شهید دیانتی – کوچه شهید داوود زاده در روزهای تعیین شده مطابق جدول شماره 2 انجام خواهد شد.

جدول شماره 2 - ویژه مصاحبه آقایان

روز

صبح لغایت 13

عصر14 لغایت 18

چهارشنبه

2 بهمن 98

امور تربیتی

دبیر عربی

پنجشنبه

3 بهمن 98

جغرافیازمین شناسیمشاوره

 

شنبه

5 بهمن 98

دبیری تاریخ - دبیری فلسفه

دبیری معارف اسلامی(پذیرفته شدگان شهرهای   شفت، حویق، رحیم آباد، خمام)

دبیرادبیات فارسی (پذیرفته شدگان شهرهای آستارا، انزلی، تالش، تولمات، حویق)

آموزگار ابتدائی(پذیرفته شدگان شهرهای آستارا، تالش، حویق، آستانه اشرفیه، تولمات، اتاقور، املش)

تربیت بدنی(پذیرفته شدگان شهرهای چابکسر، آستانه اشرفیه، اتاقور، رودسر، کلاچای، املش)

دبیری علوم اجتماعی(پذیرفته شدگان شهرهای رحیم آباد، آستانه اشرفیه، خشکبیجار، رودسر، املش، آستارا، دیلمان)

مراقب سلامت - علوم زیستی و بهداشتی

یکشنبه

6 بهمن 98

تربیت بدنی(پذیرفته شدگان شهرهای بندرکیاشهر، بندرانزلی، آستارا، تولمات، تالش، رحمت آباد، رودبار، حویق، خمام، دیلمان، رضوانشهر، رحیم آباد، فومن، لنگرود، لشت نشا، ماسال و شاندرمن، کومله)

دبیری علوم اجتماعی(پذیرفته شدگان شهرهای رودبار، فومن، رحمت آباد، تالش، شفت، لشت نشا، تولمات)

آموزش ابتدائی(پذیرفته شدگان شهرهای خمام، رحمت آباد، رحیم آباد، رضوانشهر، رودبار)

دبیرادبیات فارسی(پذیرفته شدگان شهرهای خشکبیجار، دیلمان، رحمت آباد، رحیم آباد، رضوانشهر، رودبار، رودبنه، رودسر، سنگر)

دبیری معارف اسلامی (پذیرفته شدگان شهرهای  آستارا، بندرکیاشهر، تولمات،  دیلمان، لشت نشا، لنگرود، کلاچای)

 

دوشنبه

7 بهمن 98

دبیری ریاضی - دبیرعلوم تجربیهنرآموزالکترونیک – هنرآموزالکتروتکنیک -هنرآموزحسابداری

دبیرادبیات فارسی(پذیرفته شدگان شهرهای  شفت، عمارلو، کوچصفهان، کومله، لاهیجان، لنگرود، ماسال و شاندرمن)

دبیری معارف اسلامی(پذیرفته شدگان شهرهای  رضوانشهر، رودبار، سنگر، فومن، لاهیجان، ماسال و شاندرمن)

 تربیت بدنی((پذیرفته شدگان شهرهای عمارلو، سیاهکل، صومعه سرا، رودبنه، شفت)

آموزگار ابتدایی استثنایی

آموزش ابتدائی(پذیرفته شدگان شهرهای عمارلو، شفت، سنگر، سیاهکل، لاهیجان، ماسال و شاندرمن)

هنراموزکامپیوتر - هنراموزمکانیک خودرو  - هنراموزنقشه کشی عمومی /معماری

اطلاعیه معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

خبر 26 دی 98: اطلاعیه معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان (منبع: سایت آموزش و پرورش گیلان)

به اطلاع کلیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 98 آموزش و پرورش گیلان که در مرحله بررسی مدارک تأیید شده اند، می رساند :جهت انجام معاینات پزشکی مطابق جداول ذیل در روز ، ساعت و مکان یاد شده با دردست داشتن مدارک لازم حضور داشته باشند. عدم حضور در روز و مکان تعیین شده برای معاینه، به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

بدیهی است از افرادی که مدارک آن ها مورد تأیید کمیته بررسی مدارک قرار نگرفته ، مطابق دستور العمل مربوطه، معاینات از ایشان به عمل نخواهد آمد.

مدارک لازم

معرفی نامه معاینات پزشکی
کارت شناسایی معتبر
دفترچه بیمه ( در صورت دارا بودن)

جدول شماره 1 - ویژه معاینات پزشکی خانم ها

روز مورخ صبح عصر
پنجشنبه 26/10/98 آموزش ابتدایی آموزش ابتدایی
جمعه 27/10/98 آموزش ابتدایی – ابتدایی استثنایی – تربیت بدنی ادبیات فارسی – ریاضی – انگلیسی – شیمی – عربی – علوم اجتماعی –علوم تجربی – فلسفه – هنر – مراقب سلامت – امور تربیتی – مشاوره- حسابداری – طراحی دوخت - کامپیوتر

جدول شماره 2 -  ویژه معاینات پزشکی آقایان

روز مورخ صبح عصر
شنبه 28/10/98 آموزش ابتدایی – مربی امور تربیتی ابتدایی استثنایی – ادبیات فارسی
یکشنبه 29/10/98 تربیت بدنی تربیت بدنی – ریاضی
دو شنبه 30/10/98 معارف اسلامی علوم اجتماعی – عربی - فلسفه
سه شنبه 01/11/98 علوم تجربی – علوم زیستی – مراقب سلامت-حسابداری-کامپیوتر – مکانیک خودرو- نقشه کشی - معماری تاریخ – جغرافیا – زمین شناسی – مشاوره- الکتروتکنیک-الکترونیک

ساعت شروع معاینه صبح ها ساعت 8:30 و عصر 14 می باشد .

مکان معاینات پزشکی : رشت – خیابان سعدی – درمانگاه فرهنگیان

بدیهی است زمان و مکان مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان در اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

اطلاعیه انجام سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان

خبر 18 دی 98: اطلاعیه انجام سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان (منبع: سایت آموزش و پرورش گیلان)

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان با صدور اطلاعیه شماره 2 زمان و مکان مراجعه داوطلبان برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، به اطلاع می رساند: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1398 می توانند با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه شماره 1، جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک، برابر جدول شرح ذیل به نشانی رشت – میدان مصلی - چهار راه حشمت - ابتدای کوی بیانی - ساختمان اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی مراجعه نمایند.

روز تاریخ ساعت جنسیت رشته ها
شنبه 21 دی 98 8 صبح تا 14 عصر زن

آموزگار ابتدایی

آموزگار استثنایی

یکشنبه 22 دی 98 8 صبح تا 14 عصر زن سایر رشته ها
دوشنبه 23 دی 98 8 صبح تا 14 عصر مرد آموزگار ابتدایی- آموزگار استثنایی – دبیر ادبیات فارسی – دبیر تربیت بدنی – دبیر ریاضی – دبیر عربی
سه شنبه 24 دی 98 8 صبح تا 14 عصر مرد سایر رشته ها
اطلاعیه تکمیل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان

خبر 17 دی 98: اطلاعیه تکمیل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان (منبع: آموزش و پرورش گیلان)

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان درباره مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 98 اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور از طریق سازمان سنجش، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سهمیه استان گیلان می رساند: جدول زمان بندی بررسی مستندات متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم است پذیرفته شدگان محترم نسبت به تهیه مدارک شرح ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند:

1 .پرینت کارنامه آزمون استخدامی از سایت سازمان سنجش

2 . کاور پلاستیکی 8 عدد

3 .گیره 8 سانتی 1 عدد

4 . چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

5 . اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات

6 . اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی

7 . اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)

8 .اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت مدرک تحصیلی لیسانس / فوق لیسانس بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی) و یک برگ تصویر آن

9 . اصل معرفی نامه رسمی بروز از سازمان بهزیستی برای معلولین خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

10 اصل و تصویر مدارک مشمولین حافظین قرآن درجه 1تا 3

11 . اصل معرفی نامه رسمی بروز از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگران با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

12 . اصل گواهی حضور در جبهه برای قبول شدگان ازطریق سهمیه ایثارگری (رزمنده – فرزند رزمنده)

13 . فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان (برای افراد متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان)

14 . اصل سوابق خدمت غیرر سمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است (برای افرادی که می خواهند بدلیل افزایش سن از تقلیل شرایط سنی استفاده نمایند)

15 . دریافت و تکمیل فرم اطلاعات فردی هسته گزینش از پورتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش در 2 نسخه تکمیل گردد- 2قطعه عکس 4×3 – تصویر مدرک تحصیلی(لیسانس/فوق لیسانس) – تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی – تصویر کارت پایان خدمت (برادران) که در زمان مصاحبه تحویل داده شود.

جهت دانلود فرم اطلاعات شخصی اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 97

اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان گلستان

خبر 9 آبان 97: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان گلستان (منبع: سایت دانشگاه فرهنگیان استان گلستان)

قابل توجه مهارت آموزان ماده ۲۸ که در آزمون استخدامی معلمان پیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در سال جاری پذیرفته شده اند ، جهت ثبت نام حضوری پس از اعلام اسامی که در سایت دانشگاه فرهنگیان استان گلستان متعاقبا اعلام می­گردد به موارد ذیل توجه فرمایند.

1- کلیه مهارت آموزان ماده ۲۸ رشته آموزش ابتدایی که محل سکونت آنها شهرستان های علی آباد کتول، رامیان ،آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه می­باشد ، جهت ثبت نام حضوری در تاریخهای 19 و20 /8/97 ، به واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبدکاووس (محل تحصیل خود) مراجعه نمایند.
* آدرس: گنبد کاووس- خیابان امام خمینی(ره) جنوبی )- آقای تاج پور: تلفن 33343116-017

2 - کلیه مهارت آموزان رشته آموزش ابتدایی که محل سکونت آنها( شهرستان های گرگان ،آق قلا، بندرترکمن، گمیشان ،کردکوی و بندرگز ) می باشد. در تاریخ 19/8/97 ( که محل تحصل آنها متعاقبا اعلام خواهد شد) و رشته های علوم تجربی و تربیت بدنی در تاریخ 20/8/97 ، که محل تحصیل  آنها دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اعلام شده ، جهت ثبت نام حضوری به پردیس امام خمینی(ره) گرگان( محل تحصیل خود ) مراجعه نمایند.

* آدرس: گرگان-خیابان شهید باهنر – روبروی  بیمارستان فلسفی- پردیس امام خمینی (ره)گرگان- خانم مازندرانی: تلفن 32361896-017

3- کلیه مهارت آموزان رشته های معارف اسلامی و ریاضی که محل تحصیل آنها دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اعلام شده برای ثبت نام حضوری در تاریخ های 19و20/8/97 به پردیس آیت الله خامنه ای گرگان( محل تحصیل خود) مراجعه نمایند.

* آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجائی – پردیس آیت الله خامنه ای گرگان-آقای حاتمی. تلفن : 32436350-017 داخلی 206

تذکرمهم :  شروع کلاسها از چهارشنبه 23/8/97 می باشد.

مدارک موردنیاز برای ثبت نام حضوری

1-ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهد محضری (مجوز شماره 1667207 مورخ 10بهمن 96 سازمان اداری و استخدامی کشور) به پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی

2-پرینت ثیت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی دانشگاه : ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیر حضوری کرده باشند.

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه آموزش و پرورش گلستان در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی

خبر 27 شهریور 97: اطلاعیه آموزش و پرورش گلستان در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی (منبع: سایت آموزش و پرورش استان گلستان)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در پی انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی از سوی سازمان سنجش، اداره کل آموزش و پرورش گلستان اطلاعیه تکمیلی را منتشر کرد:

به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی در آزمون استخدام پیمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان می رساند که با عنایت به تکمیل و تحویل فرم صلاحیت فردی(گزینش) در زمان انجام مصاحبه، نیازی به مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش گلستان و شهرستان های تابعه نیست.

شایان ذکر است پس از انجام مراحل گزینش جهت انجام مراحل اداری اخذ سوء پیشینه، تعهد خدمت، بهداشت و ... از طریق آموزش و پرورش شهرستان ها با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه تکمیلی انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان

خبر 10 مرداد 97: اطلاعیه تکمیلی انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

اطلاعیه و برنامه زمان بندی بررسی مدارک ، مستندات و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان اعلام گردید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، اطلاعیه و برنامه زمان بندی بررسی مدارک ، مستندات و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان اعلام گردید. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مورخ 15/4/97 آموزش و پرورش استان گلستان می رساند ؛ جهت بررسی مدارک ، مستندات و معاینات پزشکی طبق برنامه زمانبندی اعلامی با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجایی – کانون طه مراجعه فرمایند .
مدارک لازم :
- تصویر کارنامه قبولی در آزمون
- دو قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری ( پشت نویسی شده )
- اصل و یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه
- اصل و یک برگ تصویرپشت و روی کارت ملی
- اصل و یک برگ تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران)
- اصل و یک برگ تصویر دانشنامه یاگواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ")
- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .
- اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، ناحیه مقاومت سپاه استان و جهاد کشاورزی درمورد داوطلبانی که در - کارنامه آنها سهمیه ایثارگری درج شده است .
- اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی دولتی مندرج در آگهی استخدامی .
- مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل مورد تقاضا مطابق آگهی استخدامی
تذکر :
الف – حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی است و عدم مراجعه درزمان بررسی مدارک و مصاحبه به منزله انصراف خواهد بود .
ب – زمان و مکان انجام مصاحبه پس از بررسی مدارک و معاینات پزشکی به اطلاع افراد خواهد رسید .
پ- موارد ذیل در صورت دارا بودن در روز مصاحبه الزامی است .
معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی ( موضوع بخشنامه شماره 34/710 مورخ 1392/7/29)
ارائه کتب تالیفی ، ترجمه ، مقاله ، تحقیق مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی
داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ،کارت ملی، کارت پایان خدمت ، مدرک تحصیلی دانشگاهی ، همزمان با تحویل سایر مدارک درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود برنامه زمانبندی اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان

خبر 9 مرداد 97: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش گلستان (منبع: سایت آموزش و پرورش گلستان)

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی گفت: بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از سیزدهم مرداد لغایت ششم شهریور ماه سال جاری انجام خواهد شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، کمال الدین نظرنژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی امروز سه شنبه 97/5/9 در دفتر خود از اعلام نتایج استخدامی ماده 28 خبر داد و اظهار داشت: آزمون استخدامی ماده 28 در مورخ 15 تیرماه سال جاری برگزار گردید که نتایج اولیه آن به تعداد سه برابر ظرفیت از طریق سازمان سنجش در تاریخ97/5/7 اعلام شد.

نظر نژاد اذعان داشت: سهمیه استان گلستان برای پذیرش در دوره های ابتدایی، متوسطه و فنی و حرفه ای جمعا 432 تن بوده است که مراحل بررسی مدارک دواطلبان، انجام معاینات پزشکی و مصاحبه، از 13 مرداد 97 لغایت 6 شهریور ماه سال جاری در دو مرکز دانشگاه فرهنگیان ( پردیس خواهران و برادران) انجام خواهد شد.

وی افزود: قبول شدگان نهایی در تاریخ 28 مهرماه 97 اعلام خواهند شد که باید دوره یکساله مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند تا بتوانیم آنها را برای مهرماه سال 98 در سازماندهی شهرستان ها قرار دهیم.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

اطلاعیه های پذیرفته شدگان سال 95

زمان جلسه توجیهی مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان گلستان

خبر 20 تیر 96: زمان جلسه توجیهی مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان گلستان (منبع: pakg.te.cfu.ac.ir)

ضمن تبریک به تمامی پذیرفته شدگان دوره مهارت آموزی ( ماده 28) استان گلستان ، به اطلاع می رساند جلسه توجیهی و افتتاحیه دوره در سالن اجتماعات معلم پردیس آیت الله خامنه ای راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 24 تیر ماه برگزار می گردد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

 زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان گلستان

اطلاعیه 19 تیر 96: زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان گلستان (منبع: pakg.te.cfu.ac.ir)

روز ثبت نام از  پذیرفته شدگان رشته آموزش ابتدایی:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

شرایط ثبت نام غیرحضوری و حضوری پذیرفته شدگان دوره مهارت آموزی

اطلاعیه 17 تیر 96: شرایط ثبت نام غیرحضوری و حضوری پذیرفته شدگان دوره مهارت آموزی (منبع: pakg.te.cfu.ac.ir)

مکان ثبت نام تمام پذیرفته شدگانی که مکان آموزش آنان استان گلستان است، پردیس آیت الله خامنه ای گرگان به آدرس زیر می باشد:

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان اعلام شد

اطلاعیه 4 اسفند 95: زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش استان گلستان اعلام شد.

اطلاعیه شماره 5

قابل توجه ی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مورخه 21/8/95 آموزش و پرورش استان گلستان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپ رورش استان گلستان، بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مورخه 21/8/95 آموزش و پرورش استان گلستان میرساند جهت بررسی مدارک و مستندات و طی مراحل استخدامی با توجه به جدول زمان بندی و مدارک ذکر شده زیر به آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجایی – کانون طه مراجعه فرمایند.

مدارک لازم : تصویر کارنامه قبولی در آزمون

  • دو قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری ( پشت نویسی شده )
  • اصل و  یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و یک برگ تصویرپشت و روی کارت ملی
  • اصل و یک برگ تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران )
  • اصل و یک برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ")

یادآوری مهم : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و یک برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز می بایست ارائه نمایند .

  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .
  • اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یا ناحیه مقاومت سپاه استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنها سهمیه ایثارگری درج شده است .
  • اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی دولتی مندرج در آگهی استخدامی .
  • مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل مورد تقاضا مطابق آگهی استخدامی

تذکر :حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی است و عدم مراجعه درزمان بررسی مدارک و مصاحبه  به منزله انصراف خواهد بود .

زمان و مکان انجام  مصاحبه پس از بررسی مدارک و معاینات پزشکی به اطلاع افراد خواهد رسید .

موارد ذیل در صورت دارا بودن در روز مصاحبه الزامی است .

معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی ( موضوع بخشنامه شماره 34/710 مورخ 29/7/1392 )

ارائه کتب تالیفی ، ترجمه ، مقاله ، تحقیق مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ،کارت ملی، کارت پایان خدمت ، مدرک تحصیلی دانشگاهی ، همزمان با تحویل سایر مدارك درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

زمانبندی

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش گلستان  اینجا کلیک نمایید

زمان مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان گلستان

اطلاعیه 2 بهمن 95: زمان مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان گلستان جهت بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی اعلام شد.

پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخ 95/8/21 آموزش و پرورش به آدرس درج شده در اطلاعیه مراجعه نمایند.

بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخ 21/8/95 آموزش و پرورش استان گلستان که تاکنون جهت بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی مراجعه ننموده اند می رساند با در دست داشتن مدارک ذیل روز دوشنبه مورخ 95/11/4 از ساعت 8 لغایت 12 به آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجایی – کانون طه مراجعه فرمایند .

مدارک لازم:

  • تصویر کارنامه قبولی در آزمون
  • دو قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری ( پشت نویسی شده )
  • اصل و  یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و یک برگ تصویرپشت و روی کارت ملی
  • اصل و یک برگ تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران)
  • اصل و یک برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ")

یادآوری مهم: داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و یک برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز می بایست ارائه نمایند .

  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .
  • اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یا ناحیه مقاومت سپاه استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنها سهمیه ایثارگری درج شده است .
  • اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی دولتی مندرج در آگهی استخدامی .
  • مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل مورد تقاضا مطابق آگهی استخدامی

تذکر:

الف – حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی است و عدم مراجعه درزمان بررسی مدارک و مصاحبه  به منزله انصراف خواهد بود .

ب – زمان و مکان انجام  مصاحبه پس از بررسی مدارک و معاینات پزشکی به اطلاع افراد خواهد رسید

پ_موارد ذیل در صورت دارا بودن در روز مصاحبه الزامی است.

معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی (موضوع بخشنامه شماره 34/710 مورخ 29/7/1392)

ارائه کتب تالیفی ، ترجمه ، مقاله ، تحقیق مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ،کارت ملی، کارت پایان خدمت ، مدرک تحصیلی دانشگاهی ، همزمان با تحویل سایر مدارك درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش گلستان اینجا کلیک نمایید

نتایج 3 برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش وپرورش گلستان اعلام شد

نتایج 3 برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش وپرورش گلستان اعلام شد

بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخه 21/8/95 آموزش و پرورش استان گلستان میرساند جهت بررسی مدارک و مستندات و طی مراحل استخدامی با توجه به جدول زمان بندی و مدارک ذکر شده زیر به آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجایی – کانون طه مراجعه فرمایند .

مدارک لازم :

تصویر کارنامه قبولی در آزمون
دو قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری ( پشت نویسی شده )
اصل و یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه
اصل و یک برگ تصویرپشت و روی کارت ملی
اصل و یک برگ تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران)
اصل و یک برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ")
یادآوری مهم : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و یک برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز می بایست ارائه نمایند .

اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .
اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یا ناحیه مقاومت سپاه استان درمورد داوطلبانی که در کارنامه آنها سهمیه ایثارگری درج شده است .
اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی دولتی مندرج در آگهی استخدامی .
مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل مورد تقاضا مطابق آگهی استخدامی
تذکر :

الف – حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی است و عدم مراجعه درزمان بررسی مدارک و مصاحبه به منزله انصراف خواهد بود .

ب – زمان و مکان انجام مصاحبه پس از بررسی مدارک و معاینات پزشکی به اطلاع افراد خواهد رسید

پ-موارد ذیل در صورت دارا بودن در روز مصاحبه الزامی است.

معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی ( موضوع بخشنامه شماره 34/710 مورخ 29/7/1392 )
ارائه کتب تالیفی ، ترجمه ، مقاله ، تحقیق مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی
داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه ،کارت ملی، کارت پایان خدمت ، مدرک تحصیلی دانشگاهی ، همزمان با تحویل سایر مدارك درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش گلستان  اینجا کلیک نمایید

همه اخبار استخدام آموزش و پرورش

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=771498
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k