۷ سال پیش

اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص زمان برگزاری سومین آزمون فراگیر
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

مشخص شدن زمان برگزاری سومین آزمون فراگیر
جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵

در راستای اجرای دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم رعایت عدالت جنسیتی در استخدام های بخش دولتی و به تعویق افتادن آزمون مذکور، براساس هماهنگی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور با سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تغییرات ایجاد شده در آگهی شرایط و ضوابط شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، امکان حضور بانوان محترم در حداقل ۳۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم گردیده است، لذا بانوان متقاضی شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور می‌توانند براساس اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۲۱ از طریق سایت این سازمان منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، با درنظرگرفتن این موضوع، تاریخ برگزاری سومین آزمون استخدامی از تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۹ به آبان ماه سال جاری موکول خواهد شد و تاریخ دقیق برگزاری آزمون در اطلاعیه ۱۳۹۵/۶/۲۱ اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمناً سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به تغییرات ایجاد شده، تمهیداتی را فراهم نموده است تا داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، نیز بتوانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را براساس توضیحاتی که در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد، ویرایش نمایند.

همچنین به اطلاع می‌رساند که وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد ۱۰۰۰۰ نفر بصورت پیمانی اقدام می نماید که نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور و جزییات لازم دراین خصوص در اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۲۱ منتشر می‌‌شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659370
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد