۷ سال پیش

اعتبارات مشاغل خانگی در زنجان محقق نشد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۶۳ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی در زنجان بود ولی بانک های عامل صادرات و تجارت همکاری لازم را ندارند ومحقق نشده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی ظهر سه شنبه به بحث مهم مشاغل خانگی در زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته بیش از ۴۷۷ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده است.
وی اظهار کرد: صدور این تعداد مجوز مشاغل خانگی در استان زنجان طی این بازه زمانی نسبت به ۱۲ ماه سال گذشته افزایش خوبی داشته است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بانک صادرات و تجارت دو بانک عامل برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند ولی همکاری لازم را ندارند.
غریوی بابیان اینکه مشاغل خانگی به‌صورت یک واحد کسب‌وکار در جامعه فعالیت می‌کنند، گفت: در ماده ۱۱ قانون مذکور، بر حمایت از مشاغل خانگی تأکید شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تأکید کرد: بسترسازی برای توسعه مشاغل خانگی می‌تواند باعث توسعه اشتغال بانوان شود و توجه به ایجاد فضای کسب‌وکار باعث توسعه استان می‌شود.
غریوی افزود: ایجاد مشاغل خانگی، توسعه استان و محرومیت‌زدایی را به دنبال دارد و در این راستا اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی بر توسعه مشاغل خانگی تأکید جدی دارد.
وی تصریح کرد: طی سال گذشته ۶۳ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی بود ولی بانک‌های عامل صادرات و تجارت همکاری لازم را ندارند و این اعتبار تاکنون در استان زنجان محقق نشده است.
مدیرکل کار، تعاون رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: یکی از دغدغه‌های این اداره کل، بحث تسهیل در فرآیند صدور مجوزهای مشاغل خانگی است و در این میان برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585912
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد