۷ سال پیش

اعزام مشمولان وظيفه عمومی به مراكز آموزشی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مشمولان وظيفه عمومی فوق ديپلم و بالاتر به مراكز آموزشی اعزام شدند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون وظيفه عمومی پليس گيلان گفت: مشمولان فوق ديپلم و بالاتر كه موعد اعزامشان روز دوشنبه، يكم شهريور 1395 است و باید برای اعزام به مراكز آموزش رأس ساعت هفت صبح در معاونت وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در بلوار خليج فارس- كيلومتر3 جاده رشت به تهران –جنب راهنمايی و رانندگی حضور داشته باشند.
سرهنگ"سيدحسين صدرممتاز"با تشریح ماده 58 قانون وظيفه عمومی اصلاحی گفت: طبق اين قانون براي مشمولانی كه مدت غيبت اوليه آنان تا سه ماه باشد،3 ماه اضافه خدمت و مشمولانی كه مدت غيبت اوليه آنها بيشتر از سه ماه باشد 6 ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.
سرهنگ صدرممتاز اظهار داشت: مشمولانی كه مدت غيبت اوليه آنها بيش از يكسال باشد، علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت، فراري محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.
وی در پايان با بيان اينكه در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظيفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد از سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی، ادامه خدمت خود را در استان محل سكونت سپری خواهند كرد،اظهار داشت: همه مشمولان باهزينه سازمان وظيفه عمومی ناجا به مراكزآموزشی نيروهای مسلح اعزام می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652605
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد