۸ سال پیش

اعطاء وام ضروری با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان خراسان‌رضوی
اطلاعات بیشتر

 

رئیس صندوق بازنشستگی استان خراسان‌رضوی گفت: وام‌های ضروری با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان اعطاء می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


محمدباقر بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان یکی از برنامه‌های امسال صندوق بازنشستگان است که در دستور کار هیئت وزیران قرار دارد.
وی افزود: در صورت تصویب مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان در هئیت وزیران افزایش حقوق این قشر به صورت پلکانی است و حقوق این افراد که کمتر از یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش 20 درصدی خواهد داشت و میزان حداقلی حقوق بازنشستگان که 700 تا 800 هزار تومان است به یک میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.
مدیر صندوق بازنشستگی خراسان‌رضوی به تشکیل شورای عالی کانون بازنشستگان به ریاست استاندار در خراسان رضوی اشاره و گفت: در قالب تشکیل این شورا خواسته‌های این قشر مطرح و این پیشنهادات به دولت ارائه می‌شود.
بنایی خاطرنشان کرد: همچنین خدماتی در زمینه بهداشتی، درمانی، ورزشی، آموزشی، پیشگیری، فرهنگی و اجتماعی، تورهای سیاحتی و زیارتی در هشت کمیته مورد بررسی در راستای افزایش ارائه سطح خدمات در دستور کار صندوق بازنشستگی خراسان رضوی قرار دارد.
وی از پرداخت حقوق بازنشستگان خراسان رضوی به صورت متمرکز و آنلاین از سوی صندوق بازنشستگی استان خبر داد و گفت: پیش از این پرداخت حقوق این قشر با دو تا سه روز تاخیر صورت می‌گرفت چرا که حقوق این افراد به حساب دستگاه واریز و سپس از سوی دستگاه‌های به حساب بازنشستگان واریز می‌شد اما امسال پرداخت حقوق بازنشستگان به صورت مستقیم از سوی صندوق واریز می‌شود.
مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به بازنشستگان در زمینه افزایش حقوق این قشر داشته باشیم بنابراین به‌دنبال همترازی حقوق بازنشستگان هستیم چراکه افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم پیش رود.
بنایی با بیان اینکه وام‌های ضروری با کارمزد 4 درصد به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان اعطا می‌شود، تصریح کرد: مبلغ این وام 2 میلیون تومان است.
وی امسال نیز بازنشستگان از خدمات بیمه مکمل درمان بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: در حال حاضر مبلغ 3 میلیون تومان به عنوان بیمه حادثه به بازنشستگان پرداخت می‌شود که به دنبال افزایش سقف بیمه حادثه در سال جاری هستیم.
مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی تعداد بازنشستگان استان را 99 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد مذکور بیشترین بازنشسته در مشهد با تعداد 65 هزار نفر در نیشابور با 9 هزار نفر و سبزوار با 8 هزار و 300 نفر دارای بیشترین بازنشسته در استان هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=574110
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد