۷ سال پیش

اعطای بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قوچان
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام قوچان از اعطای ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه به ۹۷۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


حسن دهقانی امیرآبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: سال گذشته میزان جمع‌آوری کمک‌های خیرین از صندوق‌های صدقات ۶۰۰ میلیون تومان بود که ۲۰ درصد افزایش داشته و از حدود ۴۰ روستا نیز حدود ۱۰ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری‌شده است.
وی میزان کمک خیرین به ۶۰۰ یتیم تحت پوشش این نهاد در سال گذشته را ۴۰۰ میلیون تومان برشمرده و تصریح کرد: طی سال گذشته ۵۲۰ میلیون تومان برای حوزه درمان صرف شد که برای ۱۵۰ بیمار خاص مثل دیالیزی‌ها و ۴ هزار و ۳۰۰ بیمه‌شده شهری و روستایی هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد قوچان یادآور شد: ۵۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در حوزه عمرانی به ۲۲۰ خانوار برای تعمیرات، بهسازی و خرید مسکن شهری اعطاشده است.
وی با اشاره به این موضوع که هیچ زوجی در نوبت دریافت جهیزیه قرار ندارد، گفت: طی سال گذشته حدود ۲۸ میلیون تومان تسهیلات برای ازدواج دوم و برای ۴۲ نفر از پسران زیرپوشش هدیه ازدواج تهیه شد و به‌طور مجموع به ۳۱۶ نفر باارزش ریالی ۷۰۰ میلیون تومان جهیزیه اعطاشده است.
دهقانی اشتغال و توسعه مشارکت‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال گذشته برشمرده و افزود: سال گذشته برای ۳۲۰ خانوار تسهیلات خودکفایی به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان و برای ۶۵۰ نفر نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان اعطاشده است.
وی با اشاره به مشاوره‌ یک هزار و ۶۲۰ نفر در طرح فلاح عنوان کرد: تعداد کل مراجعین راهنمایی و گروهی یک هزار و ۵۳۵ نفر در ۱۰۹ جلسه بوده و یک هزار و ۸۱۴ نفر نیز در مشاوره‌های آموزش خانواده شرکت کرده‌اند.
مدیر کمیته امداد قوچان تعداد کل راهنمایی و مشاوره فری را ۲ هزار و ۴۶۰ نفر برشمرده و خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت آسیب در مراجعین مشاوره ۳۲۸ نفر با مشکلات زناشویی، ۸۵ نفر بیکاری و ۷۹ نفر به دلیل مشکات ارتباطی موردپذیرش و مشاوره قرار گرفتند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587437
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد