۷ سال پیش

اعطای تسهیلات ویژه به صاحبان فکر جهت ایجاد اشتغال پایدار روستاها
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست اداره کل امور شهری، روستایی و شوراها در بازدید از روند فعالیت شرکت تعاونی رنگین پخت نفیس البرز ضمن بررسی مشکلات این شرکت از اعطای تسهیلات ویژه به صاحبان فکر جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمد رضا رضوی اکمل به همراه مدیر عامل بانک کارآفرین امید استان البرز از روند فعالیت شرکت تعاونی رنگین پخت نفیس البرز در راستای تهیه غذای نیمه آماده بازدید به عمل آورد.
وی در حاشیه بازدید اظهار داشت: میبایست از بخش تولید حمایت جدی نمود و راه را برای ایجاد این صنایع هموار کرد تا با ایجاد این صنایع بازار کار و اشتغال در سطح روستاها افزایش یابد و بتوانیم مهاجرت اهالی روستاها را باحمایت های منطقی به مهاجرپذیری معکوس سوق دهیم.
رضوی بیان کرد: این اداره کل با مشارکت بانک کارآفرین امید با اعطای تسهیلات مناسب به صاحبان فکر و مشاغل قصد دارد زیر ساخت ها و امکانات لازم را به منظور ایجاد فضای کار و زندگی مناسب در سطح روستاها را فراهم نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660428
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد