• ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای تسهیلات کم بهره زمینه ساز رشد کار آفرینی

اعطای تسهیلات کم بهره زمینه ساز رشد کار آفرینی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کارآفرینی با اعطای وام های کم بهره

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال جوانان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه استخدام استانداری اصفهان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


خبر 19 فروردین 96: اعطای تسهیلات کم بهره زمینه ساز رشد کار آفرینی (منبع:خبرگزاری ایسنا)

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون یکی از موضوعات اصلی کشور اشتغال جوانان است. اگر بخواهیم بحث اشتغال را رونق دهیم باید بتوانیم فضا را برای بخش خصوصی بازتر و بروکراسی‌های اداری را کم کنیم.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نامگذاری سال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال،" اظهار کرد: با توجه به اینکه دو سال متوالی است که مقام معظم رهبری سال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی معرفی می‌کنند به اهمیت موضوع پی می‌بریم. اگر شعارهای این چند سال را بررسی کنیم خواهیم دید که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقتصاد را در اولویت اساسی قرار داده‌اند و  در صحبت‌هایشان در ابتدای سال بر تولید و اشتغال تأکید فراوان داشتند. بنابراین اهمیت این سخنان را باید دولتمردان درک کنند و در جهت عملی شدن اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال گام بردارند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک‌های کشور فعالیت چندانی ندارند و با پرداخت وام با درصدهای بالا سبب می‌شوند کار آفرینی رشد نکند. بانک‌ها باید تسهیلات را با درصد کم به کارآفرینان اختصاص دهند تا تشویق به سرمایه‌گذاری شوند.

سلیمی گفت: باید کیفیت تولیدات داخلی را ارتقا دهیم تا تولیدات داخلی با کالای مشابه خارجی بتواند رقابت کند که این امر هم مشروط به استفاده از فناوری‌های روز دنیاست. البته نخبگان زیادی هم داریم که می‌توانند سرمایه‌گذاری اصولی کنند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «آن‌قدر باید جنس با کیفیت تولید کنیم که تولیدات داخلی تبدیل به برند شوند» خاطرنشان کرد: همچنین باید بازاریابی خوبی در جهان کنیم تا بتوانیم تولیدات خود را به کشورهای هدف صادر کنیم. بخش خصوصی و دولتی باید فعالیتشان را دو چندان کنند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی افزود: اگر بخواهیم تولیدمان قابل رقابت با دنیا باشد باید سرمایه‌گذاری خارجی هم داشته باشیم. باید بتوانیم از تکنولوژی‌های نوین روز استفاده کنیم و در کنار سرمایه‌گذاران خارجی رشد خود را داشته باشیم چراکه دیگر فرصت آزمون و خطا نیست، بنابراین با تعامل سازنده با دنیا باید بتوانیم به اهدافمان برسیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=756183
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد