۷ سال پیش

اعطای مرخصی و تسهیلات اشتغال به مددجویان واجد شرایط
اطلاعات بیشتر

 

به مناسبت سال جدید مسئولان دستگاه قضایی دادسرای عمومی و انقلاب اشنویه از بازداشتگاه این شهرستان بازدید کردند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی بازداشتگاه اشنویه، به مناسبت سال جدید مسئولان دستگاه قضایی دادسرای عمومی و انقلاب اشنویه از بازداشتگاه این شهرستان بازدید کردند.
عباسی دادستان اشنویه در این بازدید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل» گفت: این موضوع را به صورت جدی در سرلوحه كار خود قرار داده ایم و یكی از موضوعات مهم كاهش جمعیت كیفری و كاهش اطاله دادرسی است که با تسریع در روند دادرسی ها و رسیدگی به پرونده ها محقق می شود.
در ادامه ابراهیمی رئیس دادگستری اشنویه با اشاره اینكه یكی برنامه های مدنظر محاكم قضایی درداخل زندانها اجرای برنامه های فرهنگی ودینی با اولویت نماز وقرآن دردرون زندان است، گفت: انتظار داریم زندانیان به خطا رفته با حضور پررنگ خود در برگزاری برنامه های مذكور با اصلاح وتزكیه نفس باعث ایجاد انگیزه هرچه بهترخدمت رسانی مسئولان زندانبانی ومسئولان قضایی درراستای آزادی وتخیف مجازات درحین تحمل حبس باشند.
در پایان با تشكیل جلسه شورای طبقه بندی با حضور دلداده معاون دادستان و قاضی ناظربرزندان به تعدادی از مددجویان واجد شرایط تسهیلات مرخصی و اشتغال اعطا شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582646
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد