۷ سال پیش

اعطای وام‌های اشتغالزایی ۳ درصد سود به روستاییان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان از اعطای وام‌های اشتغالزایی سه درصد سود به روستاییان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، هادی شهسوارپور ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان رابر، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در روستاها را از اولویت‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای اشتغالزایی برای مشاغل خرد خانگی در روستاها طی تفاهم نامه‌هایی با دو بانک، وام‌هایی با سه درصد سود به متقاضیان اعطا می‌شود.
وی افزود: طرح‌های بسته‌بندی و فرآوری، ارائه محصولات و صنایع دستی خاص هر منطقه که منجر به اشتغالزایی شود در اولویت قرار دارند.
شهسوارپور همچنین از اعطای وام‌های مشارکتی با سود سه درصد توسط بانک کارآفرینی امید با ضمانت کارت یارانه روستاییان خبر داد.
وی اظهار داشت: روستاهای استان کرمان از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند که اگر به درستی از آنها استفاده شود و توسعه پایدار روستایی ایجاد شود، درآمدهای پایدار ایجاد می‌شود و به مهاجرت معکوس روستاییان می‌انجامد.
شهسوارپور با اشاره به اینکه استان کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شده است، گفت: در استان کرمان 160 روستا با توجه به ظرفیت‌ها به عنوان روستاهای پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده‌اند.
مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان یکی از مهمترین اولویت‌های توسعه روستاها را راه‌اندازی صندوق‌های خرد روستایی عنوان کرد و افزود: این طرح در روستاهای قلعه‌گنج اجرا شده و بازخوردهای مثبتی داشته که باید تلاش شود به سایر روستاها نیز تعمیم داده شود.
همچنین یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی به شهرستان رابر اختصاص داده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642384
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد