۷ سال پیش

اعطای ۳۵ فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات گفت: سال۹۵، ۳۵ فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان با مبلغی بیش از ۸۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


پرداخت ۲۴۰ میلیونی حق بیمه زنان سرپرست خانوار کمیته امدادحسین فاضل مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره  به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به  بیش از  ۱۷۲مددجوی مورد حمایت این نهاد، اظهار داشت: در سه ماه  نخست  امسال بیش از ۲۴۷ میلیون و ۷۴۳ هزار  ریال حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار کمیته امداد ،به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.
وی افزود: همچنین ۳۵  فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان مورد حمایت با مبلغی بیش از ۸۶۰ میلیون ریال و دیگر افراد نیازمند واجد شرایط در شهرستان شمیرانات پرداخت شده و  در حال حاضر ۴ نفر در نوبت دریافت وام قرض الحسنه از این نهاد هستند که رقم این وام ها از یک تا ۵ میلیون تومان تعیین شده است.
خجسته فاضل بیان کرد: ۲۸ فقره وام اشتغال و خودکفایی به مبلغ  ۴ میلیارد ریال از محل منابع بانکی پرداخت شده و در همین مدت زمان نیز ۱۴ نفر در این شهرستان از ظرفیت آموزشی امداد در حوزه اشتغال بهره مند و ۵ نفر از طریق کاریابی مشغول به کار شده اند.
وی با بیان  اینکه بیش از ۱۳۳ خانواده مورد حمایت این نهاد، مستأجر هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۵ خانواده در نوبت دریافت اجاره مسکن هستند که با محدودیت منابع مالی برای تامین هزینه های اجاره مسکن خانواده های نیازمند این مساعدت از محل کمک های مردمی بخش کوچکی از نیاز خانواده های مورد حمایت را مرتفع می کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات  با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام  ایتام و محسنین نیز بیش از  یک هزار و ۴۰۰ حامی از بیش از ۴۷۰ فرزند خانواده حمایت می کنند، اظهار داشت: حامیان در ۳ ماه نخست  امسال بیش از ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون  ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند که از این مبلغ بیش از یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام و مابقی در قالب طرح محسنین بوده است.
خجسته فاضل با بیان اینکه در هر کدام از این طرح ها، خیر نیکوکار می تواند حامی تعدادی از این کودکان شود، تصریح کرد: فرد حامی باید ماهانه حداقل  ۳۰هزار تومان به حساب هر یک از کودکان مورد حمایت خود واریز کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات یادآور شد: با توجه به راه اندازی سامانه آنی پرداخت نیکوکاری، علاقه مندان می توانند صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را از طریق سامانه پیامکی  *۸۸۷۷*۰۲۱۱۲# پرداخت  کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=645369
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد