۸ سال پیش

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از ابتدای سال آینده
اطلاعات بیشتر

 

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه دو دوازدهم بودجه سال ۹۵ در کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست امروز کمیسیون با الحاق یک بند جدید به لایحه دو دوازدهم مقرر شد دولت، اصلاح احکام و افزایش حقوق پرداختی کارکنان و بازنشستگان را از ابتدای سال ۹۵ اعمال کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در  خصوص نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:  در نشست امروز اعضای کمیسیون لایحه دوفوریتی بودجه دو دوازدهم را بررسی کردند.
نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتگل و لالی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اصل لایحه دوفوریتی بودجه دو دوازدهم در کمیسیون تصویب شد و در نشست علنی فردا، جزئیات لایحه بررسی می‌شود.
جلیلی افزود: براساس این مصوبه دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۹۵ به مانند دو ماهه نخست قانون بودجه سال ۱۳۹۴، هزینه ها و درآمدهای خود را تنظیم خواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در نشست امروز با  الحاق یک بند جدید به لایحه دو دوازدهم مقرر شد دولت،اصلاح احکام و افزایش حقوق پرداختی کارکنان و بازنشستگان را از ابتدای سال ۹۵ اعمال کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568027
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد