۸ سال پیش

افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سال ۹۵
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سال 95 به تعداد 1616 تشکل خبر داد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، استراتژی خود را برای پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی تدوین کرده‌ایم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


احمد لطفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تشریح برنامه‌های سال جدید اظهار کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم که در سال 95 در کنار افزایش تعداد تشکل‌های کارفرمایی و کارگری، کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار را به تعداد 4040 کمیته برسانیم.
وی رویکرد این اداره کل در سال 1395 را به سمت کیفی کردن خدمات و تخصصی شدن سطح مهارتها عنوان کرد و افزود: در حوزه روابط کار اقدامات بسیاری صورت گرفته اما درصددیم که همه بخشهای حوزه روابط کار الکترونیکی شود.
لطفی‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته به همه هدفگذاری‌های خود دست یافتیم و در اکثر حوزه‌ها بیش از هدفگذاری صورت گرفته پیش رفتیم.
وی تصریح کرد: برای سال جدید هم برنامه کاری و استراتژی خود را بر مبنای فرمایشان مقام معظم رهبری قرار داده و 30 گزینه را در سه حوزه تعاون، کار و رفاه برنامه‌ریزی و برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ارائه کرده‌ایم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در پایان از تشکیل دو تعاونی توسعه و عمران در شهرستان‌های اسلامشهر و دماوند خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در سایر شهرستانهای استان تهران نیز تعاونی‌های توسعه و عمران راه اندازی شود و مردم از خدمات این دسته تعاونی‌ها بهره‌مند شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=574200
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد