۸ سال پیش

افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رئیس سازمان بازنشستگی استان کردستان از افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۹۵ خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، «جلال برومند»، امروز(یکشنبه ۲۵ بهمن‌ماه) در جلسه ماهانه کانون‌های بازنشستگی در سنندج اظهار کرد: پرداخت حقوق و عائله‌مندی تنها وظیفه سازمان بازنشستگی نیست، بلکه این سازمان در قبال بازنشستگان وظایفی برعهده دارد و باید در راستای حمایت از آن‌ها گام بردارد.
وی افزود: تثبیت جایگاه واقعی بازنشستگان در جامعه، بهره‌گیری از توان و تجربه آن‌ها به‌عنوان مشاوران و معتمدین در ادارات و حمایت از آن‌ها در راستای داشتن بیمه‌ای مناسب از دیگر برنامه‌های این سازمان برای تکریم و دفاع از حقوق بازنشستگان است.
رئیس سازمان بازنشستگان کردستان خاطرنشان کرد: شورایی با عنوان شورای پشتیبانی بازنشستگان تشکیل می‌شود که در آن از حقوق بازنشستگان استان حمایت خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که کمیسیون‌هایی نیز به‌منظور حمایت از حقوق بازنشستگان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مشکلات بازنشستگان دارد و در این راستا گام‌های زیادی برداشته شده است.
برومند از افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۹۵ خبر داد و افزود: حقوق بازنشستگان در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.
وی با انتقاد از عملکرد بانک صادرات در خصوص اعطای تسهیلات به بازنشستگان، خاطرنشان کرد: باید این مسئولیت از بانک صادرات سلب شده و به بانک دیگری واگذار شود و یا از طریق قانونی، این بانک ملزم به همکاری با بازنشستگان شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=553367
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد