۷ سال پیش

افزایش حقوق پرستاران متناسب با سختی کار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

نمایندگان مجلس به بررسی راهکارهای برطرف‌ کردن مشکلات پرستاران بپردازند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام پرستاران اینجا کلیک کنید


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه حقوق پرستاران متناسب با سختی شغل آنها افزایش یابد، گفت: نمایندگان مجلس به بررسی راهکارهای رفع مشکلات پرستاران بپردازند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای هئیت مدیره نظام پرستاری و اعضای نظام پزشکی با وی، با اشاره به سختیها و حساسیتهای شغل و کار پرستاران، اظهار داشت: فعالیت پرستاران در بسیاری از موارد حتی از فعالیت پزشکان هم مهمتر جلوه می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه کار پرستاری کار سختی است، ادامه داد: در عین حال دریافتی و حقوق پرستاران قابل مقایسه با قشر پزشک نیست و در مواردی این دریافتی واقعا کم است که باید به آن رسیدگی صورت گیرد.
امام جمعه یزد افزود: یکی از راهکارهایی که می‌توان در زمینه حقوق پرستاران انجام داد، مرحله‌بندی فعالیت‌هاست، به این صورت که پرستار تکنسین اتاق عمل یک میزان دریافتی دریافت کند و پرستاری در بخش دیگر مقدار متفاوت دریافتی داشته باشد.
ناصری با تاکید بر اینکه نمی توان تعادل کاملی بین پرستار و پزشکی ایجاد کرد، گفت: با این وجود نباید زیاد اجحاف صورت گیرد و فاصله طبقاتی از لحاظ دریافت حقوق زیاد شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: باید طرح مناسبی در زمینه معیشت و فعالیت خبرنگاران تهیه و این طرح برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.
وی تصریح کرد: باید بررسی‌های لازم صورت گیرد که در کشورهای دیگر چه اقداماتی در زمینه رفاه پرستاران صورت گرفته و آن قسمت از فعالیتهایی که در کشور امکان اجرایی شدن دارد را در طرحی که تدوین می‌شود، آورد.
امام جمعه یزد با بیان این مطلب که پرستاران زن با توجه به اینکه وقت زیادی را در محل کار خود سپری می‌کنند، به مسائل خانه و خانواده خود نمی‌توانند رسیدگی کنند، افزود: باید نسبت به کاهش زمان کار خانمها برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت گیرد که آنها بتوانند مدیریت خانه و خانواده را هم انجام دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=597453
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد