۷ سال پیش

افزایش دستمزد کارگران بیش از نرخ تورم پیش‌بینی شده است
اطلاعات بیشتر

 

مشاور امور اقتصادی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه افزایش دستمزد کارگران بیش از نرخ تورم خواهد بود، گفت: عرضه تولیدات نباید تنها به بازارهای داخلی محدود شود بلکه باید در عرصه‌های بین‌المللی مصرف‌کننده وجود داشته باشد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


محمدعلی نجفی در حاشیه سفر یک‌روزه خود به استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: هم‌سویی و هم‌فکری دولت و مجلس به طور حتم به نفع کشور خواهد بود که با توجه به شکل‌گیری مجلس دهم و ترکیب نمایندگان این دوره از مجلس‌ تحقق این امر میسر و امیدوارکننده است.
وی بیان کرد: وجود هماهنگی بین دولت و مجلس سرعت فعالیت‌ها، اقدامات لازم به منظور پیشرفت و آبادانی کشور و همچنین رشد و توسعه در عرصه‌های مختلف را افزایش می‌دهد.
مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت در جهت تامین رفاه کارگران جامعه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید همواره در تلاش است تا قدرت خرید کارگران و کارکنان را در سطح جامعه افزایش دهد و به همین سبب از آغاز فعالیت خود تاکنون هر سال افزایش دستمزد این قشر را بیشتر از نرخ تورم در نظر می‌گیرد.
نجفی افزود: امسال نیز هم‌چون سال گذشته افزایش دستمرد کارگران و کارمندان دولت بیش از نرخ تورم پیش‌بینی شده است.
وی با بیان این مطلب که افزایش سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی راهکار جدی و اساسی برون‌رفت از مشکلات است عنوان کرد: اگر چه افزایش قدرت خرید کارگران و افزایش دستمزد آنها گامی در جهت ایجاد رفاه در جامعه بوده اما زمانی مشکلات اقتصادی به طور کامل برطرف خواهد شد که افزایش سرمایه‌گذاری، حضور در بازارهای بین‌المللی و رونق اقتصادی در کشور صورت بگیرد.
مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به رفع مشکلات صنایع تصریح کرد: دولت همواره در جهت حمایت و برطرف کردن مشکلات صنایع گام برداشته و صاحبان صنایع نیز باید در ارتقا کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌های تولید تلاش کنند.
نجفی گفت: برخی تولیدکنندگان فولاد در سطح کشور ادعای عدم همراهی دولت را دارند در حالی که دولت تعرفه واردات این محصول را افزایش داده تا تولیدکنندگان داخلی فرصت رقابت داشته و محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنند.
وی ادامه داد: گزارش‌هایی نیز مبنی بر تخلیه انبارهای فولاد مبارکه اصفهان، فروش تولیدات و رفع مشکلات نقدیندگی آنها ارائه شده که این امر نشان‌دهنده همراهی و حمایت دولت از این صنایع است.
مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت عرضه تولیدات داخلی در بازارهای بین‌المللی بیان کرد: دولت به منظور افزایش توانمندی تولیدکنندگان در زمینه حضور در بازارهای بین‌المللی ردیف بودجه در نظر گرفته است چرا که عرضه محصولات نباید به بازارهای داخلی محدود شود.
نجفی خاطرنشان کرد: دولت در تمام حوزه‌ها از جمله فولاد، صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات حامی تولیدکنندگان است و با توجه به اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هیچ‌ یک از تولیدکنندگان فولاد و دیگر صنایع مخالفتی ندارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593872
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد