۷ سال پیش

افزایش ظرفیت زنان در آزمون استخدامی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

افزایش ظرفیت زنان در آزمون استخدامی

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: بر اساس اصلاحات اعمال شده در سومین آزمون استخدامی متمرکز، پذیرش از جنس فقط مرد، به مرد و زن اصلاح شد.

افزایش ظرفیت زنان در آزمون استخدامی
حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: بر اساس این اصلاحات، در آزمون استخدامی در 253 کد شغل محل های جنس پذیرش از جنس فقط مرد، به مرد و زن اصلاح شد و ظرفیت پذیرش زنان در این آزمون افزایش یافت.
وی ادامه داد: در اصلاحات مربوط به ظرفیت پذیرش در وزارت آموزش و پرورش نیز در پنج کد شغل محل پذیرش جنس مرد کاهش و پذیرش جنس زن افزایش یافت.
توکلی اضافه کرد: زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام برای شغل محل های وزارت آموزش و پرورش در روز چهارشنبه 14 مهرماه 95 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
وی گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره دفترچه راهنما برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز 12 دستگاه آموزش کشور و آزمون استخدامی برای 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از روز 10 مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کلیه داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی ضرورت داشته از روز 11 تا 17 مهر ماه به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی اظهار داشت: با در نظر گرفتن آمار قبلی ثبت نام کنندگان، آمار ثبت نام کنندگان در سومین آزمون استخدامی برای 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی تا ساعت 8 صبح امروز 113 هزار و 620 نفر است.
وی گفت: داوطلبانی که قبلا ثبت نام نموده اند می توانند در زمان اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات قبلی اقدام کنند آزمون های مذکور روز جمعه 21 آبان ماه در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.
توکلی افزود: در بخش اصلاحات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور نیز رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری به چهار کد شغل محل اضافه شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=675923
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد