۸ سال پیش

افزایش فرصت اشتغال‌زایی با برپایی بازارچه صنایع دستی در چابهار
اطلاعات بیشتر

 

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: فرصت اشتغال‌زایی با برپایی بازارچه صنایع دستی در چابهار افزایش می‌یابد.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


سعیدریگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ترم تابستانه کلاس های آموزش صنایع دستی در 7 رشته  مختلف در مرکز آموزش صنایع دستی این منطقه واقع در دروازه  اقیانوس از 5 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز می‌شود.
مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: کلاسهای آموزش صنایع‌دستی در رشته‌های سکه دوزی، سوزن دوزی، معرق صدف، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی سنتی، حصیر بافی و سفالگری است.
وی افزود: هنرآموزان پس از گذراندن این دوره  سه ماهه موفق به اخذ گواهینامه معتبر از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌شوند.
ریگی تصریح کرد: زنان خود سرپرست معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و موسسه های مردم نهاد با گذراندن این دوره ها تسهیلات مالی جهت راه‌اندازی کارگاه دریافت می‌کنند.
وی افزود: از سال 1385 تاکنون هر سال 4 دوره  آموزش صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این مرکز برگزار گردیده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=578712
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد