• ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش میانگین دریافتی معلمان در سال های اخیر

افزایش میانگین دریافتی معلمان در سال های اخیر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

میانگین دریافتی معلمان در سال های اخیر افزایش یافته است

جهت ورود به صفحه اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


خبر 24 فروردین 96: افزایش میانگین دریافتی معلمان در سال های اخیر (منبع: خبرگزاری مهر)

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از افزایش میانگین دریافتی معلمان در سال های اخیر خبر داد و گفت: میانگین حقوق معلمان رشد قابل توجهی داشته است .
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تمجیدی ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی استاندار زنجان با جمعی از فرهنگیان استان زنجان،افزود: پوشش تحصیلی دوره پیش دبستان استان دارای افزایش است و در سال ۹۲ پوشش پیش دبستانی استان ۵۴ درصد بوده که این میزان در سال ۹۵ به ۶۷ درصد رسیده است. همچنین این پوشش در مطقع ابتدایی از ۹۹.۵ درصد سال ۹۲ به ۹۹.۸ درصد در سال ۹۴ ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: کنکور معیار مناسبی برای ارزیابی در آموزش وپرورش نیست و هرچند به این موضوع اعتقاد داریم اما وضعیت رتبه استان در نتایج کنکور سراسری نیز رو به رشد بوده است. رتبه استان در سال ۹۲ در کشور ۲۴ بوده که در سال ۹۴ به ۲۱ رسیده است. مطابق آمار غیررسمی این رتبه به ۱۹ کشور ارتقا یافته است.

تمجیدی از افزایش میانگین دریافتی معلمان در سال های اخیر خبر داد و گفت: میانگین حقوق معلمان از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در سال ۹۵ رسدیه است.

وی با همه تنگاهای مالی نگاه حمایتی دولت به معلمان بالا بوده است و در دولت نهم و دهم که همراه با درآمدهای سرشار نفتی بود دریافتی معلمان کم تر از میانگین دریافتی در دولت تدبیر و امید بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کلاس درس هوشمند سازی شده است، اظهار کرد: رتبه استان در کنکور سراسری هم از رتبه ۲۴ در سال ۹۲ به رتبه ۲۱ در سال گذشته ارتقا پیدا کرده است.

تمجیدی گفت: دولت در راستای ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش و کاهش هزینه ها اقدامات زیادی انجام داده است. ۱۰۰ هزار نفر ار نیروهای آموزش و پرورش کشور کاسته شده که طی سال های اخیر نیروها به ۷۵۰ هزار نفر رسیده است. با این اقدام بودجه آموزش پرورش برای رفع نیازهای آن پوشش بهتری را ایجاد می کند.

وی از کسب رتبه نخست در سه سال متوالی مسابقات پرسش مهر خبر داد و گفت: استان زنجان سه سال متوالی رتبه نخست کشور را کسب کرده است. همچنین استان رتبه دوم جشنواره رشد را به دست آورده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان محور آموزش و پرورش را معلمان برشمرد و تاکید کرد: اقدامات بیشتری برای معلمان در کشور نیاز است. جامعه ۱۵ هزار نفری معلمان در استان زنجان نیازمند توجه بیشتری هستند و متاسفانه در دولت گذشته این جامعه فضایی برای انتقاد و ارائه نظرات نبود و این موارد تحمل نمی شد. خوشبختانه مدیریت پادگانی در دولت یازدهم جایی ندارد.

تمجیدی خواستار رفع فاصله دریافتی حقوق معلمان با سایر کارکنان دولت شد و تاکید کرد:تحولات چهار سال اخیر و رویکرد اعتدالی دولت معلمان را برای رسیدن به اهداف توسعه ای کشور جدی تر کرده است.

وی ادامه داد: معلمان در کلاس‌های پرتراکم وشرایط سخت تدریس می‌کنند که به نظر می‌رسد دولت باوجود کارهای خوبی که داشته است به این مسئله نیز توجه ویژه داشته باشد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=760020
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد