۷ سال پیش

افزایش یک‌میلیون تومانی متوسط حقوق فرهنگیان در دولت روحانی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر‌عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور از افزایش یک‌میلیون تومانی متوسط حقوق فرهنگیان کشور در دولت تدبیر و امید خبر داد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش 9صبح، شهاب الدین غندالی در آیین گرامیداشت مقام فرهنگیان که با حضور کاتب، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نماینده مردم گرمسار و آرادان و شماری از فرهنگیان شهرستان گرمسار که در تالار مهستان گرمسار برگزار شد اظهار کرد: میانگین حقوق فرهنگیان در آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال 92 یک میلیون و 200 هزار تومان بوده که این رقم در سال‌جاری به دو میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته است.
وی در ادامه از افزایش 3000 میلیارد تومانی ارزش‌ دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در سه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر بیش از 2400 میلیارد تومان سود در صندوق ذخیره فرهنگیان توزیع شده است و این در حالی است که سود توزیع شده طی 17 سال گذشته تنها 1560 میلیارد تومان بوده است.

مدیر‌عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به افزایش سه هزار میلیارد تومانی ارزش سرمایه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، افزود: در حال حاضر ارزش دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان کشور از مرز 9000 میلیارد تومان گذشته است.

وی با اذعان به اینکه مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به‌دنبال ایجاد سود و سرمایه‌گذاری پایدار است، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در صندوق ذخیره فرهنگیان مورد توجه جدی بوده ایجاد سود و سرمایه‌گذاری پایدار برای اعضای صندوق است که در همین راستا انجام پروژه‌های بزرگی را در دستور کر داریم.

غندالی، معیشت را مهمترین دغدغه فرهنگیان کشور در سال‌های اخیر ارزیابی کرد و ادامه داد: یکی از مواردی که باید مورد توجه باشد رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان است که در این خصوص اقداماتی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه معلمان و فرهنگیان در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بودجه آموزش و پرورش در سال 92 و در آغازینه فعالیت دولت یازدهم 17 هزار میلیارد تومان بوده که امسال این رقم به 27 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیر‌عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور اضافه کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان ایران هم‌اکنون افزون بر 918 هزار عضو دارد که همه از فرهنگیان کشور هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591264
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد