۷ سال پیش

افزایش ۳ برابری تسهیلات اشتغالزایی در آستارا
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید در آستارا از افزایش ۳ برابری تسهیلات اشتغالزایی این صندوق در این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


یوسف پورواجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به پرداخت تسهیلات از صندوق کارآفرینی مهر امید به متقاضیان این شهرستان گفت: سال گذشته ۲۶ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج به ۲۳۷ متقاضی از محل اعتبارات صندوق مهر امید در این شهرستان پرداخت شد.
وی افزود: تسهیلات مذکور در قالب برنامه‌های خوداشتغالی، کارفرمایی، مشاغل پشتیبان، مشاغل خانگی و تسهیلات ضروری به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به سال قبل از آن سه برابر افزایش داشته است.
به گفته رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید در آستارا، سال گذشته چهار میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی در قالب ۱۲۰ پرونده به متقاضیان وام ازدواج و مزدوجین دانشجویی پرداخت شد.
پورواجد میزان تسهیلات را از ۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد سالانه و مدت زمان بازپرداخت سه تا پنج ساله خواهد بود.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به امر اشتغال در دو سال گذشته تصریح کرد: اکنون در شهرستان آستارا برای ۷۰ متقاضی دریافت تسهیلات خوداشتغالی پرونده تشکیل شده است که در صورت تأیید و تأمین اعتبار در سال جاری پرداخت می‌شود.
این مسئول حمایت از طرح‌های اشتغالزا و کارآفرین در حوزه‌های پشتیبان، چرخه تولید و فروش لباس و صنعت گردشگری را از اولویت‌های نخست صندوق مذکور در سال جاری برشمرد.
پورواجد با اشاره به شعار این صندوق مبنی بر «هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه» خاطرنشان کرد: شناسایی روستاهای مستعد برای اشتغالزایی و ایجاد کارگاه‌های کارآفرینی از برنامه‌های این صندوق حمایتی در سال جاری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580798
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد