۷ سال پیش

افزایش ۴۴ درصدی تشکل‌های کارگری در کشور

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل سازمان‌های کار گری و کارفرمایی از افزایش ۴۴ درصدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در کشور خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی رشد داشته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، دلاور نظری ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی بهبود عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سراسر کشور در استان زنجان، با اشاره به توانمندسازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، افزود: تحقق این امر مهم نیازمند اجرای برنامه است.
وی بابیان اینکه درمجموع ۱۲ هزار تشکل کارگری و کارفرمایی در سطح کشور راه‌اندازی شده  است، اظهار کرد: رشد کمی و کیفی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی توسعه اقتصاد را به دنبال دارد و حوزه روابط کار که وظایف خود را در ۱۰ برنامه در اولویت قرار داده است بهترین فرصت است که اقدامات لازم انجام شود.
مدیرکل سازمان‌های کار گری و کارفرمایی گفت: طی ۳۰ ماه گذشته و با توجه به شرایط پیش‌آمده سه هزار و ۵۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در کشور راه‌اندازی و از ابتدای قانون تشکیل تشکل‌ها تا سال ۹۲ نیز بیش از هشت هزار و ۱۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در کشور تأسیس‌شده است.
نظری از افزایش ۴۴ درصدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سطح کشور خبر داد و گفت: باید از این فرصت پیش‌آمده برای قدرتمند کردن تشکل‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم.
وی بابیان اینکه کارفرمایان باید به رفاه حال کارگران توجه کنند، اظهار کرد: تشکل‌های کارگری در صنعت و کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند و باید به این قشر زحمتکش توجه ویژه شود.
مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کشور بابیان این‌که در حال حاضر چالشی بین کارگر و کارفرما وجود ندارد، گفت: خوشبختانه همسویی بین جامعه کارگری و کارفرمایی وجود دارد.
نظری با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید تشکل‌های کارگری افزایش‌یافته است، تصریح کرد: رویکرد اداره کل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کشور، تعامل و همراهی با فعالان صنفی درزمینه توسعه تشکل‌های صنفی است.
وی تأکید کرد: توجه به تولید و کارگر باعث توسعه اقتصاد کشور می‌شود، بنابراین باید به حل مشکلات جامعه کارگران توجه شود.
مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کشور بابیان اینکه باید تشکل‌های کار گری و کارفرمایی به جایگاه کمی خود برسند، افزود: طی سال جاری یک هزار و ۳۴۵ تشکل کارگری و کارفرمایی تأسیس می‌شود و در این بین سهم هر استان مشخص است و برنامه ۱۰ درصدی تحقق خواهد شد و هرسال تعداد تشکل‌ها افزایش خواهد یافت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592675
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد