۷ سال پیش

افزایش ۷۰۰ هزار تومان به میانگین حقوق فرهنگیان در دوسال گذشته
اطلاعات بیشتر

 

 به مناسبت روز معلم,شبکه سراسری دو _در گفتگوی ویژه ی با وزیر علوم بخشی از مشکلات فرهنگیان را بررسی کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش تابناک تبریز ، فانی با اشاره به  انباشت مشکلات معیشتی فرهنگیان اظهار کرد:مشکل معیشتی فرهنگیان در یکی دو سال اخیر ایجاد نشده است بلکه قریب به ۶۰ سال است که این مشکل وجود دارد و هر ساله مقداری نیز به حجم این شکلات افزوده میشود.ما تمی توانیم همه ی مشکلات را حل کنیم.
فانی با یاد آوری شروع وزارت خود در خرداد مال سال ۹۲ اذعان داشت:وقتی من به وزارت آمدم,میانگین دریافتی فرهنگیان نزدیک به,یک میلیون و سیصد هزار تومان بود.و این در حالی است که در اسفند ماه سال قبل میانگین حقوق دریافتی  فرهنگیان دومیلیون و هشتاد هزار تومان شده بود. یعنی بعبارتی در حدود دو سال,۷۰۰ هزار تومان به میانگین دریافتی فرهنگیان عزیز افزوده شده است.
وی در مورد مقدار بودجه ی که از دولت برای وزارت آموزش و پروش گرفته است,گفت:بودجه سال قبل این وزارت ۲۴۵۰۰میلیارد بود که کا از دولت مبلغ ۲۶۰۰۰میلیارد دریافت کردیم و تحقق بودجه ی مان در سال پیش ۱۰۸,۵درصد شده بود.
فانی در جواب, سوال خبرنگار صدا و سما مبنی بر ‘حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان  ’اظهار داشت:دقیقا مبلغی در خاطرم نیست ولی در حداکثر می توانم بگویم دومیلیون و هفتصد هزار تومان و در مور کف حقوق فرهنگیان براساس قانون خدمات کشوری, حداقل دریافتی کارمندان رسمی و پیمانی در حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان است  .
فانی در مورد تاخیر پرداخت آموزش و پروشی ها گفت:پاداش خدمت بازنشستگان سال,۹۳ و ۹۴ در طی امسال پرداخت خواهد شد.
فانی درباره مدیریت مالی این وزارت گفت:۹۸  درصد اعتبارات وزارت آموزش وپروش بابت  پرداخت های اجتناب ناپذیر خرج می شود,و فقط می توان روی دو درصد از بودجه مدیریت کرد.
و در بخش دیگری گفتگوی ویژه شبکه دو با وزیر آموزش پروش گفت :سیاست دولت این است که با کاستن تنوع مدارس,کیفیت مدارس دولتی را افزایش دهیم.
فانی در جواب,سوال دیگر مجری در مورد ’مشکلات بیمه فرهنگیان’ گفت :آموزش و پرورش با بیمه ایران قرار داد,داشت که ما در دولت یازدهم خپاستار تمدید این قرارداد با بیمه ایران شدیم ولی به دلیل بدهی هایی دوره قبل وزارت به این شرکت,بیمه ایران قرارداد را به صورت یک طرفه قرارداد  را لغو کرد و  با آتیه سازان حافظ قرارداد انعقاد کردیم.
وی در این مورد تصریح کرد:از ابتدای سال ۹۴,بصورت صندوق بیمه مدیریت می شود یعنی به طوری که فرهنگیان مبلغ را پرداخت کرد و بعد هزینه آن را از بیمه دریافت می کنند.در بسیاری از معالجات و امور درمانی ,سقف و محدویت ها  مبلغی را برداشته ایم و به نسبت سالهای پیش بهبودهای انجام گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588875
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد