۷ سال پیش

افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر
اطلاعات بیشتر

 

وزیر کار گفت: حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر به طور میانگین حدود 20 درصد افزایش داشته و رشد چند درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در حال پیگیری است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی ربیعی در نشست با جمعی از مسئولان تشکل های کارگری، کارفرمایی و انجمن های معلولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر به طور میانگین حدود 20 درصد افزایش داشته و رشد چند درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در حال پیگیری است.
وی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه بهبود امنیت غذایی مردم، به ویژه کارگران و بازنشستگان، گسترش خدمات درمانی تامین اجتماعی و کاهش انواع آسیب های اجتماعی در کشور برنامه هایی دارد که به زودی آنها را اجرا می کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نباید هیچ خانواده 2 معلولی و یا بالاتر از آن در کشور بدون مسکن باشد و 12 هزار واحد مسکونی به این خانواده ها قول داده شده که به زودی واگذار می شود.
ربیعی عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار کشور در اولویت بعدی برای تامین واحد مسکونی قرار دارند.
وی ابراز داشت: ساماندهی سهام عدالت و تبدیل آن به قانون در حال پیگیری از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید تمامی قشرهای جامعه از تاثیرگذاری و منافع سهام عدالت برخوردار شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان رابط بین مردم و دولت اثرگذاری چشمگیری دارند و مهمترین هدف تاسیس و راه اندازی آنها نیز پیشبرد هر چه مطلوبتر امور است.
ربیعی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم این 2 شهید مردمی بودن است و مسئولان اجرایی کشور بیش از پیش از آنها الگو گیرند.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد به زودی در ابعاد مختلف متحول و پیشرفت می کند و نرخ بیکاری آن نیز کاهش می یابد.
ربیعی بیان کرد: مهمترین دلایل و عوامل موثر در زمینه تحقق این امور شامل عزم دولت یازدهم برای رفع نابرابری های منطقه ای و برقراری عدالت اجتماعی و توانمندی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگی لازم بین آنان است.
مواردی شامل توجه جدی تر به بازنشستگان به ویژه در بخش های درمان و خدمات رفاهی، رسیدگی به مشکلات بازنشستگان پیش از موعد، تزریق سرمایه و منابع مالی برای ایجاد اشتغال، حمایت بیشتر از معلولان، رعایت قانون بکارگیری سه درصدی معلولان در دستگاه های اجرایی و پوشش دارویی مناسب بیماران خاص از سوی برخی مسئولان تشکل های کارگری و کارفرمایی و انجمن های معلولان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست مطرح شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چندین طرح و بررسی مشکلات جامعه کارگری به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658481
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد